دستگیری سارقان موبایل قاپ با شلیک دقیق پلیس در شمال تهران، 35 فقره موبایل قاپی در کارنامه متهمان

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو دزد موبایل قاپ با شلیک ماموران در خیابان اندرزگو، اطلاع داد.

دستگیری سارقان موبایل قاپ با شلیک دقیق پلیس در شمال تهران، 35 فقره موبایل قاپی در کارنامه متهمان

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ کاتالوگ، سرهنگ محمد کالوسی در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس گفت: عوامل تجسس کلانتری 101 تجریش در راستای ارتقای امنیت و مبارزه با سرقت به شیوه موبایل قاپی گشت های پلیسی را در سطح محدوده استحفاظی خود به صورت ویژه شروع نموده اند.

وی اضافه نمود: ماموران در حین گشت زنی در بلوار اندرزگو بودند که در مقابل یکی از بانک ماموران دو دستگاه موتور را مشاهده کردند که قصد سرقت موبایل یکی از شهروندان را داشتند که دزدان به محض مشاهده ماموران یکی از موتورسواران به سرعت از محل سرقت فرار می نماید.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران به تعقیب دیگر دزدان که سوار بر موتور پالس سعی بر فرار داشتند رفته که دزدان بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت و حرکات مارپیچ سعی بر فرار داشت که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 5 تیرهوایی می نمایند، اما دزدان به فرار خود ادامه دادند که در این مرحله ماموران یکی از دزدان را از ناحیه پای چپ هدف تیر قرار دادند.

کالوسی گفت: با زمین گیر شدن متهمان، ماموران پیروز به دستگیری دو دزد شدند که یکی از متهمان که از ناحیه پای چپ هدف گلوله قرار گرفته بود برای درمان به بیمارستان تجریش منتقل شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران در خاتمه گفت: از متهمان دستگیر شده 7 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد همچنین یکی از متهمان به 35 فقره موبایل قاپی در مناطق شمالی تهران اعتراف کرد و تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان فراری در دستور کار ماموران قرار گرفته و تحقیقات برای شناسایی سرقت های این باند ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستگیری سارقان موبایل قاپ با شلیک دقیق پلیس در شمال تهران، 35 فقره موبایل قاپی در کارنامه متهمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان موبایل قاپ با شلیک دقیق پلیس در شمال تهران، 35 فقره موبایل قاپی در کارنامه متهمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید