دهخدا: سال جاری موفقیت های زیادی در ورزش دانشگاهی داشتیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: با وجود محدودیت ها در حوزه ورزش دانشگاهی موفقیت های خوبی داشتیم.

دهخدا: سال جاری موفقیت های زیادی در ورزش دانشگاهی داشتیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در مجمع سالیانه فدراسیون، محمدرضا دهخدا گزارشی از عملکرد یکساله فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ارائه کرد.

دهخدا گفت: مشارکت سایر بخش ها و دسترسی به اسناد بالادستی از دیگر مطالبات فدراسیون ورزش های دانشگاهی است.

وی اضافه کرد: سال 97 در مقایسه با سال قبل، از نظر اقدامات و برنامه های اجرا شده در فدراسیون ورزش های دانشگاهی، سالی پرکار و مهم بود.

دهخدا با اشاره به بعضی اقدامات اجرا شده، مطرح کرد: حضور در مسابقات بین المللی و کسب نایب قهرمانی در رشته کاراته و کسب 4 مدال طلا در ووشو از دستاوردهای این حضور بوده است.

وی در ادامه به حضور در رویدادهای مختلف ورزش دانشجویی و اعزام های بین الملی اشاره نمود و گفت: سال جاری دانشجویانی را به دوره های آموزشی داوطلبان به مسکو و ایتالیا اعزام کردیم.

برگزاری جلساتی در رابطه با یونیورسیاد دانشجویی، بزرگداشت روز ورزش دانشجویان، اعزام تیم های فوتبال، سنگ نوردی، شرکت تیم های بسکتبال سه در سه زنان و مردان، شرکت در مسابقات پاورلیفتینگ و کسب مدال، برگزاری المپیاد و جشنواره در 16 استان و افزایش فعالیت هیئت های ورزشی دانشجویی از دیگر اقدامات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در سال 97 است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دهخدا: سال جاری موفقیت های زیادی در ورزش دانشگاهی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهخدا: سال جاری موفقیت های زیادی در ورزش دانشگاهی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید