رئیس باشگاه بارسلونا حرف هایش درباره فروش مسی را پس گرفت

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، رئیس موقت باشگاه بارسلونا مدعی شد که از اظهارات او درباره لیونل مسی برداشت نادرستی انجام شده است.

رئیس باشگاه بارسلونا حرف هایش درباره فروش مسی را پس گرفت

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، کارلس توسکتس، رئیس هیئت مدیره بارسلونا که دو ماه قبل در پی استعفای خوسپ ماریا بارتومئو از ریاست باشگاه، به صورت موقت جانشین او شد، می گوید خبری که روز پنجشنبه به نقل از او منتشر شد صحت ندارد.

دو روز پیش نشریات اسپانیایی به نقل از توسکتس نوشتند: از منظر اقتصادی فروش مسی با توجه به حقوق بالا و درآمد خوبی که از انتقالش عاید باشگاه می شد، به سود بارسلونا بود و اگر من در تابستان رئیس باشگاه بودم او را می فروختم.

اظهارات توسکتس واکنش هایی را به همراه داشت و گویا طرفداران باشگاه بارسلونا از اظهارنظر او درباره آینده لیونل مسی ناراحت شده اند.

اکنون توسکتس مدعی شده که منظور او این نبوده که مسی باید فروخته گردد، بلکه او صرفاً درباره یک عملیات فرضی حرف زده که اجرایی نشد.

او به رادیو کاتالونیا گفت: من نگفتم که لیونل مسی را می فروختم. گفتم از نظر اقتصادی جدایی او به باشگاه یاری می کرد.

اظهارات توسکتس حتی واکنش منفی سرمربی تیم رونالدو کومان را هم در پی داشت و او روز گذشته (آدینه) در نشست خبری پیش از بازی امروز تیمش، گفت که اگر یک نفر در باشگاه بارسلونا باشد که بتواند خودش تعیین کند که در این تیم می ماند یا نه آن یک نفر لیونل مسی است.

رئیس موقت باشگاه بارسلونا درباره واکنش کومان هم گفت: اگر لازم باشد من شخصاً با کومان صحبت خواهم کرد و به او شرح خواهم داد که منظور مرا بد انتقال داده اند.

توسکتس در انتها تأکید کرد که حفظ مسی با وجود هزینه هایی که دارد می ارزد هرچند بارسلونا به تنها یک بازیکن وابسته نیست.

او اضافه کرد: کارهایی که مسی در بارسلونا انجام می دهد آنقدر زیاد هست که هزینه های مربوط به حفظ او را جبران کند اما بارسلونا به یک شخص خاص وابسته نیست. بارسلونا برندی بین المللی است که صرفاً به یک نام تکیه نمی کند. در خصوص صحبت های قبلی ام هم من آماده ام که با اعضای تیم حرف بزنم و درباره آنچه گفتم شرح بدهم. در هر حال، کاملاً تعیین است که من از الان به بعد دیگر تعامل زیادی با رسانه ها نخواهم داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ کاتالوگ بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ کاتالوگ بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رئیس باشگاه بارسلونا حرف هایش درباره فروش مسی را پس گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس باشگاه بارسلونا حرف هایش درباره فروش مسی را پس گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید