رمزگشایی از متن 415 کلمه ای اسکوچیچ

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، متن فارسی منتشر شده در صفحه اینستاگرام دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شامل نکته های مهمی است.

رمزگشایی از متن 415 کلمه ای اسکوچیچ

متن 415 کلمه ای سرمربی تیم ملی ایران که به صورت ناگهانی و عجیب به فارسی نوشته شده، نشان می دهد اسکوچیچ هیچ قصدی برای کناره گیری از تیم ملی، حتی با اتفاقات ناگواری که اتفاق افتاده ندارد و سرمربیگری ایران در جام جهانی 2022 را هم حق مسلم خودش می داند.

با این همه، شواهد نشان می دهد با عنایت به موضیع گیری صریح تعدادی از بازیکنان تیم ملی و زیر سوال رفتن مشروعیت اسکوچیچ، مذاکرات فدراسیون فوتبال با گزینه های جانشین از مدتی پیش شروع شده و تنها مربی خارجی که در این شرایط شانس زیادی دارد، کارلوس کی روش است.

به نظر می رسد تاکید اسکوچیچ به ماندن در تیم ملی و ادامه دادن کارش، بیشتر مربوط به قراردادی است که با فدراسیون فوتبال منعقد شده است؛ همان قراردادی که در گذشته به ریالی بودن آن افتخار می کردند، اما ناگهان این قرارداد به دلار تبدیل شد!

با این همه، معین است مبلغی که به عنوان غرامت باید به اسکوچیچ پرداخت گردد، آنقدر برای ایران چشمگیر نیست که فقط همین نکته ساده منجر به حفظ اسکوچیچ در تیم ملی گردد. جلسات پیاپی سران فدراسیون در وزارت ورزش نیز ثابت می نماید، تصمیمات اساسی در این زمینه گرفته شده است.

اگر مذاکرات فدراسیون با گزینه مورد نظر به خاتمه برسد (که گفته می گردد این مسئله در حال نهایی شدن است) اسکوچیچ هم پولش را می گیرد و هم مدت زمان به جای مانده قراردادش فسخ می گردد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "رمزگشایی از متن 415 کلمه ای اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمزگشایی از متن 415 کلمه ای اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید