ستاره کیفی خودروهای فراوری داخل تعیین شد؛ تنها دو خودرو پنج ستاره شدند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) خودروهای فراوری داخل چند ستاره کیفی گرفتند؟ جزئیات گزارش آبان ماه را بخوانید.

ستاره کیفی خودروهای فراوری داخل تعیین شد؛ تنها دو خودرو پنج ستاره شدند

وبلاگ کاتالوگ - آخرین ارزیابی کیفی اجرا شده به وسیله ISQI از خودروهای سواری فراوریی آبان ماه امسال نشان می دهد، در خودروهای فراوریی این ماه، دو خودرو پنج ستاره ای، 9 خودرو چهارستاره ای، یک خودرو دوستاره ای و الباقی (17 مدل خودرو) سه ستاره ای شده اند.

این در حالیست که در گزارش آبان ماه تارا و شاهین به عنوان تازه نفسان خودروسازان داخلی با کسب چهار ستاره کیفی در این ارزیابی سطح کیفیت حضور دارند.

دناپلاس توربو اتوماتیک و دیگنتی با کیفیت ترین خودروهای داخلی

بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای سواری فراوریی آبان ماه خودروسازان داخلی، باک کیفیت ترین خودروها دناپلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو و دیگنتی بهمن موتور با کسب پنج ستاره کیفی هستند.

پس از آن 9 خودرو چهار ستاره و 17 خودرو سه ستاره قرار گرفته اند. علیرغم اینکه در ماه های گذشته خبری از خودروهای دوستاره نبود، اما مجدد در ارزیابی فراوریهای آبان ماه، MVM X33S مدیران خودرو با کسب دو ستاره کیفی ظاهر شده است.

ستاره کیفی خودروهای فراوری داخل تعیین شد

بازگشت خودرو به کلاس قیمتی سه

نکته ارزیابی کیفی خودروهای فراوریی در گزارش آبان ماه با بازگشت خودرو در کلاس قیمتی 3 با حضور خودروی MVM X22 پس از ماه ها است.

طبق ارزیابی اجرا شده در سطح قیمتی 1 تنها به خودرو تیگو 7 مدیران خودرو اشاره شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.

در خودروهای در سطح قیمتی 2، محصول تازه گروه بهمن موتور (دیگنتی) پنج ستاره و هایما S7 اتوماتیک (ایران خودرو خراسان) چهار ستاره کیفی را کسب نموده اند.

لیست چینی های سه ستاره

پس از آن ها در این سطح قیمتی، محصولاتی همانند آریزو 6، تیگو 5، جک S3 و جک S3 (بهمن موتور) و SWM G01 (سیف خودرو) سه ستاره ای شده اند.

همانطور که اشاره شد، در ارزیابی این ماه به خودروی MVM X22 پرداخته شده است که توانسته سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد.

سواری های چهار ستاره

در ارزیابی سطح کیفی خودروهای فراوریی هشتمین ماه امسال در سطح قیمتی 4 سواری ها، در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و پس از آن تارا، شاهین، پژو 207، پژو 207 پانوراما و دناپلاس پیروز به کسب چهار ستاره کیفی شده اند.

بعلاوه در سطح قیمتی 4، خودروهای پژو 206، دنا، رانا پلاس، سورن پلاس (ایران خودرو تبریز)، پژو پارس (ایران خودرو مازندران، خراسان، فارس و کرمانشاه) و سمند تبریز سه ستاره ای شده اند.

در نهایت نیز در سطح قیمتی 5، خودرو کوییک و کوییک S (سایپا) و بعلاوه کوییک پارس خودرو چهار ستاره کیفی را کسب نموده اند و پس از آن ها، کوییک R و کوییک اتوماتیک فراوریی پارس خودرو، تیبا 2 (سایپا)، تیبا (سایپا-سیتروئن) و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته اند.

خبری از ساینا و ساینا S فراوری پارس خودرو نیست

در ارزیابی هشتمین ماه امسال خبری از ساینا و ساینا S فراوری پارس خودرو نیست، اما کوییک این گروه خودروسازی به رده چهار ستاره ها پیوسته است.

منبع: بیت ران

به "ستاره کیفی خودروهای فراوری داخل تعیین شد؛ تنها دو خودرو پنج ستاره شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره کیفی خودروهای فراوری داخل تعیین شد؛ تنها دو خودرو پنج ستاره شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید