سیستم مورد احتیاج برای اجرای The Last of Us Part I اعلام شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سال گذشته ما شاهد عرضه دوباره قسمت اول بازی آخرین ما (The Last of Us) برای پلی استیشن 5 بودیم. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و این بازی دوست داشتنی را دوباره زنده کند. نکته اینجاست که ناتی داگ خاطرنشان کرد که میخواهد قسمت اول بازی آخرین ما را برای کامپیوتر نیز عرضه کند. قسمت اول آخرین ما در تاریخ 8 فروردین (28 مارچ) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.

سیستم مورد احتیاج برای اجرای The Last of Us Part I اعلام شد

حال اگر شما این بازی را برای اولین بار روی کامپیوتر تجربه بکنید، باید برترین تنظیمات را داشته باشید. نکته اینجاست که این بازی برای سخت افزارهای زیادی بهینه شده و بهتر است که قبل از نصب آن بازهم سخت افزار خود را آنالیز بکنید. به علت اینکه این بازی به شدت زیبا بوده و بهتر است که در حال خوبی با نرخ فریم بالا تجربه گردد.

نسخه کامپیوتر قسمت اول آخرین ما تمامی محتوایی که در نسخه پلی استیشن 5 وجود داشت را دارد. از طرفی بخش های جدیدی هم به آن اضافه شده تا سفر جوئل و الی را برای کامپیوتر بهینه کند. از این موارد می توان به پشتیبانی از FSR 2.2 و DLSS اشاره نمود. از طرفی نرخ فریم بازی نیز متغیر بوده و برای کامپیوتر به طور کامل بهینه شده است. موارد دیگر نیز به بازی اضافه شده تا قسمت اول آخرین ما برای کامپیوتر بسیار بهینه باشد.

دنیای بازی آخرین ما بسیار زیبا است. به همین علت تجربه این بازی با رزولوشن واقعی 4K به شدت لذت بخش است. حال با استفاده از سخت افزارهای قدرتمند کامپیوتر کاربران می توانند از زیبایی های این بازی استفاده نمایند. همینطور اینکه این بازی از مانیتورهای Ultra Wide هم پشتیبانی نموده تا کاربران بسیار حرفه ای از آن لذت ببرند. در کنار آن قسمت اول آخرین ما از صدای سه بعدی هم پشتیبانی می نماید.

نسخه کامپیوتر قسمت اول بازی آخرین ما از کنترلرهای مختلف از جمله دوئل سنس (Dual Sense) پشتیبانی می نماید. با استفاده از آن کاربران می توانند یک تجربه بسیار درگیر نماینده و زیبا داشته باشند. همینطور اینکه نسخه کامپیوتر این بازی از موس و کیبورد هم پشتیبانی نموده تا کاربران این پلتفرم راحت باشند. همینطور اینکه قابلیت شخصی سازی در کامپیوتر بیشتر کنسول بوده که باعث می گردد کاربران به سلیقه خود کنترلر را تنظیم نمایند.

یکی از موارد مهم در تجربه یک بازی روی کامپیوتر انتخاب تنظیمات مناسب گرافیکی برای نرخ فریم بالا است. به همین علت یک جدول کامل از این موارد به وسیله ناتی داگ ارائه شده تا سیستم مورد احتیاج قسمت اول بازی آخرین ما به طور کامل به هواداران ارائه گردد.

سیستم مورد احتیاج قسمت اول بازی آخرین ما

حداقل سیستم مورد احتیاج

پردازنده اصلی: AMD Ryzen 5 1500X یا Intel Core i7-4770K

پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 470 (4 GB) یا AMD Radeon RX 6500 XT (4 GB) یا NVIDIA GeForce GTX 970 (4 GB) یا NVIDIA GeForce 1050 Ti (4 GB)

اندازه رم: 16 گیگابایت

سیستم عامل: ویندوز 10 یا 11

حافظه مورد احتیاج: 100 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی آخرین ما

پردازنده اصلی: AMD Ryzen 5 3600X یا Intel Core i7-8700

پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 5700 XT (8 GB) یا AMD Radeon RX 6600 XT (8 GB) یا NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER (8 GB) یا NVIDIA GeForce RTX 3060 (8 GB)

اندازه رم: 16 گیگابایت

سیستم عامل: ویندوز 10 یا 11

حافظه مورد احتیاج: 100 گیگابایت از نوع حافظه جامد (SSD)

ناتی داگ عملکرد بسیار خوبی در زمینه بهینه کردن این بازی داشته است. به همین علت افراد زیادی می توانند قسمت اول بازی آخرین ما را تجربه نمایند. در اصل زمانی که اعلام شد این بازی بازسازی خواهد شد، هواداران واکنش خوبی نشان ندادند. به علت اینکه آخرین ما عنوان چندان قدیمی ای نیست. زمانی که اعلام شد این بازی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد، جایی بود که توانست توجه افراد زیادی را جلب کند. حال باید دید که این بازی روی کامپیوتر چگونه عمل خواهد نمود.

منبع: Naughtydog.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

30,995,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,530,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,680,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "سیستم مورد احتیاج برای اجرای The Last of Us Part I اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم مورد احتیاج برای اجرای The Last of Us Part I اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید