شدت بحران ونزوئلا سفر رئیس پنتاگون به اروپا را لغو کرد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تهران - خبرنگاران - سرپرست وزارت دفاع آمریکا به دلیل تشدید بحران ونزوئلا سفر خود به اروپا را لغو کرد.

شدت بحران ونزوئلا سفر رئیس پنتاگون به اروپا را لغو کرد

به گزارش چهارشنبه شب وبلاگ کاتالوگ به نقل از نشریه پولیتیکو، پاتریک شاناهان سرپرست وزارت دفاع آمریکا که قرار بود در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروهای ناتو در اروپا شرکت کند، سفر خود را لغو کرد.

سخنگوی پنتاگون اظهار داشت که شاناهان سفر خود را به دلیل تحولات جدید در ونزوئلا و برای انجام هماهنگی های لازم میان وزارت دفاع و امور خارجه آمریکا در این باره لغو نموده است.

وزارت دفاع آمریکا همچنین درباره وضعیت مرزهای جنوبی آمریکا که بسیاری از ونزوئلایی ها در کنار دیگر مهاجران قصد ورود به آمریکا را دارند، ابراز نگرانی نموده است.

هفته گذشته شاناهان درخواست اعزام 320 نیروی دیگر به مرز آمریکا با مکزیک را برای انتقال و اسکان مهاجران غیرقانونی تایید کرد.

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، بحران سیاسی در ونزوئلا با کوشش نافرجام برای کودتا در این کشور در روز گذشته تشدید شده است.

خوان گوایدو سرنموده مخالفان دولت نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا از هواداران خود خواسته با حضور در خیابان ها زمینه براندازی دولت را فراهم نمایند.

مقام های آمریکا با حمایت از تظاهرات مخالفان دولت در ونزوئلا، به مادورو هشدار دادند که همه گزینه ها از جمله حمله نظامی علیه دولت وی روی میز است.

گزارش ها حاکی از درگیری شدید در خیابان های کاراکاس و پرتاب گاز اشک آور از سوی نیروهای امنیتی ونزوئلا به سوی خوان گوایدو و هوادارانش است.

شبد**9416**1379

منبع: ایرنا

به "شدت بحران ونزوئلا سفر رئیس پنتاگون به اروپا را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شدت بحران ونزوئلا سفر رئیس پنتاگون به اروپا را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید