صدور سند برای 271 هکتار زمین کشاورزی در فامنین

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین از صدور سند برای 271 هکتار زمین کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

صدور سند برای 271 هکتار زمین کشاورزی در فامنین

به گزارش خبرنگار از ، جعفر کاویانی دلشاد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: جهاد کشاورزی شهرستان فامنین 9 برنامه و 38 طرح با 590 میلیون تومان اعتباراز محل نفت دارد.

او با اشاره به قلمع و قمع سازه های غیرمجاز از سوی امور اراضی کشاورزی ادامه داد: محکومان تعهد به انجام 5 مورد از قلع و قمع ها داده اند، قلع و قمع دو مورد دیگر پیش از شروع به کار آن انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین از انجام رفع تداخلات 9 پلاک در شهرستان فامنین خبر داد و افزود: برای 271 هکتار زمین کشاورزی نیز سند صادر شده است.

کاویانی دلشاد با اشاره به 5 مورد پلمب سم فروشی های متخلف در شهرستان فامنین گفت: چند مورد کشت شاهدانه در فامنین شناسایی شده بود که کار معدوم سازی انجام و به دادستانی گزارش شد.

او با اشاره به اینکه در هفته دولت 9 طرح با 3 میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره برداری رسید افزود: در حوزه سند راهبردی سه ساله استان تاکنون هفت طرح در نظر گرفته شده که میانگین پیشرفت فیزیکی آن ها تا پایان مرداد 65 درصد است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین با بیان اینکه کشت دانه های روغنی فعلا به دلیل تازه بودن کشت صفر است،ادامه : در رابطه با تولید گوشت قرمز 100 تن افزایش تولید داشته ایم.

کاویانی دلشاد در خصوص گلخانه ها نیز گفت: در این شهرستان از گذشته یک هکتار گلخانه وجود داشت، اما امسال 38 هکتار متقاضی احداث گلخانه داریم که برای 1.5 هکتار پروانه تاسیس صادر و به بانک معرفی شده است.

او با اشاره به وجود دو متقاضی ایجاد مجتمع گلخانه ای در سطح 15 هکتار ادامه داد: کل تعهد شهرستان فامنین برای ایجاد گلخانه در سند راهبردی استان 2 هکتار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اصلی شهرستان فامنین ساخت و توسعه گلخانه ها است بیان نمود: شهرستان فامنین به دلیل محرومیت به متقاضیان ساخت گلخانه تسهیلات بانکی با سود هفت درصد پرداخت می کند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور سند برای 271 هکتار زمین کشاورزی در فامنین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور سند برای 271 هکتار زمین کشاورزی در فامنین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید