عارف: اوج شیوع کرونا زمان مناسبی برای نقدهای سیاسی نیست

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران : محمدرضا عارف در توییتی نوشت: اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله گزاری و نقدهای سیاسی نیست.

عارف: اوج شیوع کرونا زمان مناسبی برای نقدهای سیاسی نیست

به گزارش وبلاگ کاتالوگ به نقل از ایسنا، متن توییت های محمدرضا عارف به توضیح زیر است: امروز، بیش از گذشته مسائل مالی و سیاسی به سلامت و بهداشت جامعه گره خورده است. بحران سرمایه اجتماعی، نباید مانع همراهی مردم با مصوبات ستاد کرونا گردد؛ چرا که کاستن اثرات مهلک پاندمی کرونا جز با مدیریت یکپارچه و واحد و همراهی مردم میسر نمی گردد.

امروز بر همه ما ضروری است به مصوبات ستاد کرونا و بیانیه آقای رییس جمهور عمل و دیگران را به رعایت بیشتر ترغیب کنیم و به خاطر جان عزیزانمان، به خاطر ایران بی تفاوت نباشیم.

امروز متاسفانه شرایط مالی، سلامت و آرامش مردم را مختل نموده و بر شیوع این ویروس دامن می زند. نقدهای به جایی دارید از عملکرد دولت و همه مدیران در سال های گذشته. ما هم در جریان اصلاح طلبی با پذیرش ضعف های خود، نقدهای بسیار جدی داریم به رویکرد دولت و آقای رییس جمهور!

اما در این اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله گزاری و نقدهای سیاسی نیست. به عنوان یک معلم کوچک، از همه شما درخواست می کنم دولت را در طرح ممنوعیت رفت وآمد و مدیریت این بلای خانمان سوز کمک کنیم. کرونا جز با همکاری و تعهد بالای ملت و دولت، قابل کنترل نیست.

منبع: اقتصادنیوز

به "عارف: اوج شیوع کرونا زمان مناسبی برای نقدهای سیاسی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عارف: اوج شیوع کرونا زمان مناسبی برای نقدهای سیاسی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید