عرضه گلکسی اس21 سامسونگ؟!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، وینباخ مدعی شده که با توجه به تداوم همه گیری و شرایط نامساعد مالی، مدل های جدید گلکسی اس21 با قیمتی کمتر به نسبت مدل های 2020 به فروش خواهند رسید تا کاربران بیشتری به خرید این گوشی ها ترغیب شوند.

عرضه گلکسی اس21 سامسونگ؟!

اطلاعات جدیدی که در فضای وب از پرچمداران جدید سامسونگ منتشر شده است نشان می دهد که احتمالا سامسونگ در اواخر دی از سه مدل جدید گوشی سری گلکسی اس رونمایی و به فاصله دو هفته آن ها را راهی بازار کند.

در همین رابطه، وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) اخیرا جزئیاتی از گوشی گلکسی اس21 را فاش نموده است. بر این اساس، سامسونگ در گلکسی اس21 از پردازنده جدید اسنپدراگون 888 استفاده خواهد نمود. همچنین در این اطلاعات آمده که سرعت شارژ معکوس در این گوشی، 9 وات بیشتر از چیزی است که در نسخه قبل از آن مشاهده می گردد.

همچنین اسناد FCC نشان می دهد که سامسونگ تغییراتی را نیز در جهت ارتقای سرعت شارژ سیمی گوشی لحاظ نموده به طوری که شارژر مسافرتی با شماره مدل EP-TA 800 برای این گوشی ثبت شده است.

البته هنوز تعیین نیست که آیا این شارژر درون جعبه گوشی و به همراه گلکسی اس21 عرضه خواهد شد یا اینکه سامسونگ نیز رویه اپل را در پیش خواهد گرفت و این شارژر را به صورت جداگانه عرضه خواهد نمود و کاربر باید هزینه ای جداگانه را برای استفاده از آن بپردازد.

البته اطلاعاتی که در لیست FCC آمده مربوط به مدل گلکسی اس21 است. اما سامسونگ احتمالا از سه مدل رونمایی خواهد نمود و گلکسی اس21 پلاس و گلکسی اس21 اولترا را نیز در کنار این گوشی خواهیم دید.

با این حال، بعید به نظر می رسد که شاهد تفاوتی در پردازنده های این سه گوشی باشیم. اما گفته می گردد که سامسونگ مدل پایه یعنی گلکسی اس21 را بدون شارژر عرضه خواهد نمود تا از این طریق بتواند محصولی ارزان تر را به بازار عرضه کند.

طبق گزارش وب سایت Android Police به نقل از مکس وینباخ، افشاگر معروف اطلاعات گوشی های هوشمند، مراسم Unpacked سامسونگ در روز 14 ژانویه سال 2021 (25 دی 99) برگزار و محصولات معرفی شده نیز با تقریبا دو هفته بعد در تاریخ 29 ژانویه عرضه خواهند شد.

وینباخ مدعی شده که با توجه به تداوم همه گیری و شرایط نامساعد مالی، مدل های جدید گلکسی اس21 با قیمتی کمتر به نسبت مدل های 2020 به فروش خواهند رسید تا کاربران بیشتری به خرید این گوشی ها ترغیب شوند.

منبع: فرادید

به "عرضه گلکسی اس21 سامسونگ؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گلکسی اس21 سامسونگ؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید