مجتمع گردشگری جهت فهرج ، زاهدان به زودی افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج گفت: مجتمع گردشگری جهت فهرج - زاهدان به زودی افتتاح می گردد.

مجتمع گردشگری جهت فهرج ، زاهدان به زودی افتتاح می گردد

ایسنا: حمیدوحیدزاده با اشاره به اینکه مساحت این مجتمع پنج هزار متر مربع و به وسیله بخش خصوصی در حال ساخت است اعلام کرد: در حال حاضر 70درصد این پروژه به اتمام رسیده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج اظهار کرد: تا به امروز برای ساخت این مجتمع گردشگری یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از سوی سرمایه گذار هزینه و دو میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز از محل تسهیلات خود اشتغالی روستایی برای تکمیل و تجهیز آن اعطا شده است.

وی اعلام کرد: ترانزیتی بودن جهت فهرج - زاهدان، وجود درگاه ورودی به کویر و بعلاوه حضور بالای گروه های مختلف گردشگران و مسافران یکی از اهداف راه اندازی این مجتمع در این منطقه بوده است.

وحیدزاده ادامه داد: با توجه به ظرفیت های تاریخی و گردشگری شهرستان فهرج همانند ریگ های یلان، جاده ادویه، میل نادری، جنگل بزرگ کهور عمانی، قلعه های تاریخی، محوطه های باستانی، کلوت های اشکالی فهرج و آثار شاخص دیگر ساخت این چنین مجتمعی از ضروریات بود.

وی اعلام کرد: خوشبختانه در سال های گذشته حضور بخش خصوصی در زمینه ایجاد زیرساخت های گردشگری خوب بوده و همکاری مسئولان این شهرستان نیز در این زمینه تاثیر زیادی داشته است.

منبع: توریسم آنلاین

به "مجتمع گردشگری جهت فهرج ، زاهدان به زودی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع گردشگری جهت فهرج ، زاهدان به زودی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید