مشخصات و تصاویر رندر گوشی پوکو M6 پرو فاش شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، شیائومی میخواهد دو روز دیگر از گوشی پوکو M6 پرو در هند رونمایی کند. حالا به لطف انتشار رندرهای منتشر شده، می توانیم به طراحی این گوشی بپردازیم. همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی از نظر سخت افزاری عملا همان ردمی 12 5G محسوب می گردد که قرار است با نام و طراحی متفاوت به دست کاربران برسد.

مشخصات و تصاویر رندر گوشی پوکو M6 پرو فاش شد

بر اساس رندرهای منتشر شده، ظاهرا کاربران برای خرید این گوشی می توانند از بین دو رنگ سبز و مشکی دست به انتخاب بزنند. در پنل جلویی با نمایشگر حفره دار روبرو هستیم و در پنل پشتی هم طراحی ماژول دوربین موجود در بسیاری از گوشی های پوکو مورد استفاده قرار گرفته است. این یعنی با یک مستطیل بزرگ سروکار داریم که سمت چپ این مستطیل دو دوربین اصلی تعبیه شده و سمت راست آن برند پوکو دیده می گردد.

این گوشی از نمایشگر 6.79 اینچی بهره می برد که مبتنی بر پنل IPS LCD است و رزولوشن 1080 در 2460 و رفرش ریت 90 هرتز ارائه می نماید. دوربین سلفی این گوشی از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می برد و در کنار دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. قلب تپنده گوشی پوکو M6 پرو، چیپست اسنپدراگون 4 نسل 2 است که کنار آن حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. انرژی گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از سرعت شارژ 18 وات پشتیبانی می نماید. بر اساس اطلاعات فاش شده، مدل 4/64 گیگابایتی این گوشی با قیمت حدود 180 دلار راهی بازار هند می گردد و باید ببینیم شیائومی برای بازار جهانی، چه قیمتی را در نظر گرفته است.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات و تصاویر رندر گوشی پوکو M6 پرو فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات و تصاویر رندر گوشی پوکو M6 پرو فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید