نکاتی در خصوص انجام سفر هوایی از زبان مهمانداران هواپیما

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، هواپیما را می توان یکی از پرمصرف ترین وسایل نقلیه در جهان دانست که همه ساله افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما از خدماتی که توسط این وسیله نقلیه ارائه خواهد شد بهره مند می شوند و پیروز به انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی خواهند شد. در طول انجام سفرهای هوایی و یا قبل از آن نکاتی وجود دارد که بهتر است به آنها توجه شود.

نکاتی در خصوص انجام سفر هوایی از زبان مهمانداران هواپیما

در رابطه با این نوع فعالیت ها که ممکن است در طول پرواز و یا قبل از آن مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را داشته باشند با آن روبرو شوند و در روبرو با آنها چه اقداماتی بهتر است انجام دهند با برخی از مهمانداران هواپیما مشاوره هایی گرفته شده است که در ادامه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

در صورتیکه با اقدامات قبل از خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما در طول اقدام به انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی می کنید بهتر است ما را در ادامه همراهی کنید.

در رابطه با این موضوع با مهمانداران هواپیما سوالاتی شده است زیرا این افراد در ماه بیش از 80 ساعت از عمر خود را در حال انجام انواع پرواز داخلی و یا پرواز خارجی خواهند بود و در رابطه با نحوه سفر کردن اطلاعات بسیار خوبی را بدست آورده اند که در ادامه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بهترین سرویس هایی که در هواپیما ارائه می شود

بیشتر افرادی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما وارد این نوع وسیله نقلیه می شوند ردیف های جلویی هواپیما را برای نشستن خود انتخاب می کنند زیرا با این کار می توانند زودتر از هواپیما خارج شوند و جزو اولین کسانی هستند که سرویس های هواپیما به آنها ارائه خواهد شد.

اما برخلاف تصور مسافرینی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را دارند مهمانداران هواپیما اعتقاد دارند که بهترین سرویس ها به افرادیکه در انتهای هواپیما حضور دارند ارائه خواهد شد.

در رابطه با این موضوع یکی از مهمانداران که دارای 2.5 سال تجربه در این زمینه می باشد چنین گفته است: دلیل این موضوع بسیار ساده می باشد. بیشتر مهمانداران علاقه دارند تا از درخواست های زیادی که توسط مسافرانی که در جلوی هواپیما قرار دارند چشم پوشی بعمل آورند.

زیرا در صورتی که به یک مسافر پاسخ دهید به شکلی بالقوه باعث می شود هرچیزی که هر مسافر دیگری درخواست کرد برای وی فراهم شود.

این موضوع در بسیاری از مواقع سبب بروز مشکلاتی در طول پرواز خواهد شد زیرا در هواپیما وسایل رفاهی مانند بالش به تعداد تمامی مسافران وجود ندارد. انجام این نوع اقدامات در پروازهایی که کوتاه هستند سبب می شود مهمانداران از رسیدن به وظایف اصلی خود باز بمانند.

اما این موضوع برای مسافرانی که در انتهای هواپیما حضور دارند این مساله مسئله ای پیش نخواهد آورد و با توجه به این موضوع می توان سرویس های بیشتری را به آنها ارائه کرد.

استفاده از اتو

در صورتی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا با اقدامات خرید بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را دارید ودیرتان شده می توانید از اتو مو برای اتو زدن و صاف کردن لباس هایتان استفاده کنید. این ایده فوق العاده ار یکی از مهماندارانی مطرح کگرده است که در این زمینه بیش از 30 سال است که در حال فعالیت می باشد و خدماتی زیادی را به مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی یا بلیط ارزان هواپیما در هواپیما حضور پیدا می کنند و قصد انجام انواع پرواز داخلی و یا پرواز خارجی دارند ارائه کرده است.

استفاده از تخت های تمیز

در صورتی که به یک سفر رفته اید سعی کنید برروی تخت هایی تمیز مشغول به استراحت کردن شوید. در رابطه با این موضوع مهمانداری که از 19 سال تجربه کاری در زمینه خدمات پروازی بهره می برد چنین گفته است: هیچوقت نباید از تخت هایی که ملحفه آنها دارای خطوط تاشدگی نیست دراز بکشید و یا اقدام به استراحت بنمایید زیرا مطمئنا قبل از شما شخصی از آن تخت و ملحفه روی آن استفاده کرده است.

با توجه به این موضوع بهتر است با دیدن چنین وضعیتی از خدمه هتلتان بخواهید تا ملحفه را برایتان تعویض کند تا از نظر بهداشتی دچار مسئله ای نشوید و با چالشی روبرو نشوید.

خوابیدن در محیطی تاریک

در صورتیکه در سفر هستید و از هتل استفاده می کنید بهتر است در زمان استراحت کاملا جلوی ورود نور را با استفاده از پرده های موجود در اتاق بگیرید تا در طول شب بتوانید به راحتی در خوابی عمیق فروبروید. این سخن را یک مهماندار گفته است که در این زمینه 15 سال سابقه کار دارد. وی معتقد است که تاریکی در هنگام استراحت سبب می شود شما زودتر به خواب بروید و استراحت بهتری را انجام دهید.

پرهیز کردن از آسیب رساندن به قوه شنوایی

مهمانداری که دارای 4 سال سابقه کار در این زمینه بوده است چنین گفته است: در صورتیکه از سرما خوردگی رنج می برید هرگز به استفاده از هواپیما اقدام نکنید در صورتیکه با وجود چنین شرایطی اقدام به انجام انواع سفرهای هوایی کنید ممکن است در طول پرواز به قدرت شنوائیتان آسیب جدی وارد شود و در نتیجه آن قدرت شنوایی خود را از دست بدهید.

منبع: همگردی

به "نکاتی در خصوص انجام سفر هوایی از زبان مهمانداران هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی در خصوص انجام سفر هوایی از زبان مهمانداران هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید