نگران اقامت در رم نباشید: معرفی هتل های محبوب رم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، شهر رم در ایتالیا یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در دنیا و به خصوص میان ایرانی هاست. اگر شما هم قصد سفر به شهر دیدنی رم را دارید اصلا نگران اقامت در این شهر نباشید؛ در ادامه بعضی از هتل های محبوب رم را به شما معرفی می کنیم.

نگران اقامت در رم نباشید: معرفی هتل های محبوب رم

هتل نورد نووا رما - Hotel Nord Nuova Roma

برای اقامت در قلب رم به هتل نورد نوا رما بروید. این هتل 3 ستاره امکانات بسیاری دارد؛ مثل تراس آفتاب، مرکز تناسب اندام، اتاق های مجهز به تلویزیون با کانال های مختلف و حمام اختصاصی. در این هتل بعلاوه امکان اجاره دوچرخه دارید. فرودگاه کیام پینو به آن نزدیک است.

این هتل برای علاقمندان به تاریخ، معماری و بناهای تاریخی رم بسیار عالی است و به آنها نزدیک است؛ از جمله کاخ کوئوریینال، موزه ملی رم، تئاتر دلفا روپیه رم، انجمن رم، تماشاخانه کولوسئوم، کلیسای سانتاسوزانا، قلعه کاستل سنت آنجلو، کلیسای سانتا ماریا دلا ویتوریا. این هتل به ایستگاه های مرکزی مترو و اتوبوس در رم نزدیک است وشما میتوانید برای تماشا و گشتن تمام مکان های گردشگری از آنها بهره ببرید.

هتل نورد نووا رما - Hotel Nord Nuova Roma

هتل بست وسترن اسپرینگ هوس - Best Western Hotel Spring House

یکی از هتل های محبوب رم بست وسترن 3 ستاره است. این هتل خانه ای بهاریست و به موزه واتیکان معروف نزدیک است. کارکنان بخش اطلاعات آن بسیار حرفه ای و مهربان هستند. این هتل پارکینگ خصوصی نیز دارد و دوچرخه رایگان نیز در اختیار مسافران قرار می دهد. اینترنت رایگان در سرتاسر هتل در دسترس است.

فرودگاه سیام پینو به هتل تا حدودی نزدیک است. انتخاب این هتل برای مسافران علاقمند به موزه ها، هنر و فرهنگ عالی است. بخش های تماشای نزدیک به آن میدان سنت پیتر، قلعه کاستل سنت آنجلو، چشمه تروی، انجمن رم، کولوسئوم است و هتل به ایستگاه مترو اتاویانو و روما نزدیک است.

رزرو هتل بست وسترن اسپرینگ هوس - Best Western Hotel Spring House

هتل یورواستار سنت جان - Eurostars Saint John

هتل سنت جان ساختمان چشمگیری دارد. این هتل 4 ستاره در فاصله ای نزدیک به متروی مانزونی واقع شده است و حدود 15 دقیقه از تماشاخانه کولوسئوم فاصله دارد. اتاقها دارای تمامی امکانات متداول یک هتل هستند و تلویزیون ال سی دی نیز دارند. آب آشامیدنی در این هتل تصفیه شده است و این نکته برای مسافران ایرانی قابل توجه است. از هتل یک پیاده روی در مسیری کوتاه تا کلیسای سن جیووانی ضروری است.

این هتل بعلاوه دارای دسترسی آسان به خدمات اتوبوس و تراموا در سراسر رم است؛ ایستگاه مرکزی آن برای مسافران علاقه مند به تاریخ، معماری و بناهای تاریخی بسیار عالی است. این هتل به چشمه تروی سانتا ماریا، انجمن رم، میدان کامپو د فیوری و موزه واتیکان نزدیک است.

رزرو هتل یورواستار سنت جان - Eurostars Saint John

هتل پالازو داما - Palazzo Dama Hotel

هتل پالازوداما در قلب رم است. چشم انداز ای زیبا از رودخانه را در این هتل 5 ستاره می توان دید. پالازو داما قصری است که در قدیم اشراف زاده ها در آن جمع می شدند. نام هتل از آنا ماریا مالاسپینا شاعر معروف گرفته شده است. هتل استخر روباز دارد و دارای اینترنت رایگان است. علاوه بر این رستوران آن عالی است و دارای اتاق هایی با امکانات فوق العاده در هر زمینه است.

فرودگاه سیام پینو به آن تقریبا نزدیک است. برای مسافرانی که علاقمند به خرید، غذا و پیاده روی در شهر هستند این هتل گزینه ای مناسب است. رستوران های معروف و مغازه های مارک و ایستگاه متروی لاپانتو به آن نزدیک است. موزه های واتیکان، انجمن ملی و تماشاخانه کولوسئوم و بسیاری از مکان های دیگر را در نزدیک این هتل می توان یافت.

هتل پالازو داما - Palazzo Dama Hotel

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

جاذبه های گردشگری رم ، مرکز گردشگری جهان - قسمت اول

منبع: فلای تودی

به "نگران اقامت در رم نباشید: معرفی هتل های محبوب رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگران اقامت در رم نباشید: معرفی هتل های محبوب رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید