هتل کراتوس پرمیوم ، قبرس شمالی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، این هتل لوکس شامل استخر رو باز در امتداد درختان نخل و از سوی دیگر مشرف به دریای مدیترانه است ، آبگرم درمانی خاص بالی و یک ساحل خصوصی نیز دارد. بالکن ها و تلویزیون های صفحه تخت 32 اینچی نیز در تمام اتاق های مدرن هتل گنجانده شده اند.

هتل کراتوس پرمیوم ، قبرس شمالی

در اتاق های بزرگ هتل که همگی مجهز به تهویه مطبوع هستند ، فضایی مخصوص نشستن و دسترسی رایگان به اینترنت Wi-Fi فراهم شده است. هر کدام از اتاق ها دارای حمام مدرن ، دمپایی و سشوار هستند.

امکانات آبگرم در هتل کراتوس پرمیوم شامل سونا ، حمام ترکی و ماساژ با شکلات و یا طلای 24 عیار می باشد. مهمانان می توانند با برنامه های ورزشی به تمدد اعصاب پرداخته و یا از تمرین در مرکز تناسب اندام لذت ببرند.

غذاهای بین المللی و میان وعده های روزهای یکشنبه در رستوران عدن Eden سرو می شوند. در شیرینی فروشی سوسا Susa ، شما می توانید کیک های تازه پخته شده و انواع کلوچه را بچشید. در باشگاه ساحلی نیز کافه های روباز و داخلی در کنار چندین رستوران متنوع در دسترس مهمانان هستند .

هتل کراتوس پرمیوم ، کافه و امکانات آبگرم آن همگی دارای پارکینگ رایگان در محل هستند و تنها 4 دقیقه رانندگی از مرکز گیرنه Kyrenia فاصله دارند. فرودگاه ارجانErcan نیز با ماشین در طول 30 دقیقه قابل دسترسی می باشد.

منبع: لست سکند

به "هتل کراتوس پرمیوم ، قبرس شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کراتوس پرمیوم ، قبرس شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید