هشدارتولسی گابارد درباره مداخلات خارجی آمریکا و هولوکاست اتمی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تولسی گابارد عضو کنگره آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور با انتشار یک ویدئو، از لزوم توقف مداخلات خارجی واشنگتن سخن گفته و درباره هولوکاست اتمی هشدار داده است.

هشدارتولسی گابارد درباره مداخلات خارجی آمریکا و هولوکاست اتمی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ کاتالوگ، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار یک فیلم در صفحه توئیتر خود ضمن برشمردن دلایل حضورش در این انتخابات، به شدت به ادامه دخالت چندین ساله واشنگتن در جنگ ها برای تغییر نظام در منطقه غرب آسیا انتقاد نموده و خواهان اختصاص منابع و دارایی های آمریکا برای حل مسائل داخلی این کشور شده است.

تولسی گابارد عضو مجلس نمایندگان آمریکا از حوزه دوم انتخابیه هاوایی در ابتدای این فیلم، از مردم این ایالت به خاطر اعتمادشان به او برای عضویت در مناصب مختلف از عضویت در مجلس ایالتی گرفته تا مجلس نمایندگان آمریکا تشکر کرد.

گابارد 38 ساله به مردم هاوایی و طرفدارانش اطلاع داد که او بعد از اتمام دوره عضویتش در مجلس نمایندگان آمریکا در سال 2020، برای ادامه حضور در این سِمت نامزد نخواهد شد.

این سیاستمدار آمریکایی از هم ایالتی های خود در هاوایی و دیگر طرفدارنش در آمریکا خواسته است که از او برای پیروزی در انتخابات سوم نوامبر 2020 (13 آبان 1399) حمایت نمایند.

گابارد در این ویدئو قدردانی ویژه ای از مردم هاوایی نموده؛ مردمی که به گفته او در سن 21 سالگی، به عضویتش در مجلس نمایندگان ایالت هاوایی رای دادند و تا به امروز افتخار نمایندگی شان را در کنگره آمریکا به عنوان عضو مجلس نمایندگان در اختیار دارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 سپس به سابقه خدمتش در ارتش آمریکا و دو بار اعزامش به عراق پس از جنگ و اشغال این کشور در سال 2003 اشاره نمود.

او در بخشی از این فیلم، به تجربه 24 دی ماه سال 1396 ارسال پیامک اشتباهی هشدار درباره حمله موشکی به اهالی ایالت هاوایی اشاره نمود و با اشاره به تشدید تنش ها در دنیا، درباره هولوکاست اتمی در دنیا به شدت ابراز نگرانی نموده است.

وی گفت: هشدار موشکی سال گذشته یک بار دیگر برای ما زنگ هشدار را درباره این واقعیت به صدا درآورد که هر لحظه امکان انتها یافتن جان های ما وجود دارد و اینکه ما باید هر کاری که ممکن است برای جلوگیری کردن از یک هولوکاست اتمی انجام دهیم (جزئیات بیشتر).

تولسی گابارد اضافه نمود: در برحه کنونی از زمان که کشور ما به شدت دچار چند دستگی و تفرقه است، و دنیا ما بیش از هر زمان دیگری به هولوکاست اتمی نزدیکتر است. در حال حاضر، که ما (آمریکا) شاید یک بار دیگر به یک جنگ فاجعه بارتر (از عراق) در خاورمیانه کشیده شویم و تنش ها با قدرت های اتمی در حال تشدید شدن است و با یک مسابقه تسلیحاتی جدید و جنگ سرد تازه که تنها ممکن است به فاجعه اتمی منتهی گردد، من معتقدم که به بهترین نحو می توانم به عنوان رئیس جمهور و فرمانده کل قوا به مردم هاوایی و مردم کشورمان خدمت کنم.

به گفته او، من با توجه به سابقه بیش از 16 ساله خدمت به عنوان سرباز در گارد ملی، دو بار اعزامم به خاورمیانه و خدمت در کنگره برای حدود هفت سال و عضویت در کمیته های امور خارجی، نیروهای مسلح و کمیته امور امنیت داخلی، آماده حضور در اتاق بیضی شکل کاخ سفید (دفتر کار رئیس جمهور آمریکا) هستم و از همان روز اول آماده انجام این شغل هستم.

این عضو کنگره آمریکا اضافه نمود: من به عنوان رئیس جمهور، فورا کار برای انتها دادن به این جنگ سرد و مسابقه تسلیحات اتمی و سیاست خارجی مداخله جویانه مان در اجرای جنگ های پرهزینه برای تغییر نظام را آغاز خواهم کرد و به جای آن آغاز به مدیریت مجدد صرف دارایی های بسیار پر ارزشمان برای برطرف نیازهای مردممان در خانه (مردم آمریکا) خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "هشدارتولسی گابارد درباره مداخلات خارجی آمریکا و هولوکاست اتمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدارتولسی گابارد درباره مداخلات خارجی آمریکا و هولوکاست اتمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید