سرانجام خوش یاران مودریچ؛ کرواسی باز هم در جام جهانی سوم شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، در ملاقات رده بندی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، دو تیم ملی کرواسی و مراکش به مصاف هم رفتند که گزارش زنده این ملاقات را در ادامه می خوانید:

سرانجام خوش یاران مودریچ؛ کرواسی باز هم در جام جهانی سوم شد

داور: عبدالرحمان ال جاسم (قطر)

استادیوم: خلیفه

گل: یوسکوگواردیول (دقیقه 7) و میسلاو اورسیچ (دقیقه 42) برای کرواسی و اشرف داری (دقیقه 8) برای مراکش

کارت زرد: ازدین اوناهی (دقیقه 69) و سلیم عماله (دقیقه 84) برای مراکش

کارت قرمز:

ترکیب کرواسی: دومینیک لیواکوویچ (دروازه بان)، جوزپ استانیشیچ، ایوان پریشیچ، لوورو مایر (دقیقه 66 - ماریو پاسالیچ)، متئو کواچیچ، آندره کراماریچ (دقیقه 61 - نیکولا ولاشیچ)، لوکا مودریچ، مارکو لیوایا (دقیقه 66 - بورنو پتکوویچ)، میسلاو اورسیچ، یوسکو گواردیول و جوزپ سوتالو.

ترکیب مراکش: یاسین بونو (دروازه بان)، جواد الیمیق (دقیقه 67 - سلیم عماله)، اشرف داری (دقیقه 64 - بدر بنون)، اشرف حکیمی، یحیی عطیه الله، سفیان آمرابات، عبدالحمید صابیری (دقیقه 45 - الیاس شیر)، بلال الخنوس (دقیقه 56 - ازدین اوناهی)، حکیم زیاش، سفیان بوفال (دقیقه 64 - اناس الزروری) و یوسف النصیری.

نیمه نخست

این بازی در ساعت 18:30 با سوت داور قطری شروع شد.

در دقیقه 2 این مسابقه، یاسین بونو روی یک اشتباه در محوطه جریمه، نزدیک بود دروازه خودی را باز کند اما ضربه این بازیکن به کرنر رفت تا این دروازه بان از یک اشتباه مرگبار نجات پیدا کند.

در دقیقه 7 این مسابقه، یوسکو گواردیول روی یک ضربه سر در محوطه جریمه مراکش، پیروز شد گل زودهنگام مسابقه را به ثمر برساند تا بازی با رجحان یک بر صفر کرواسی پیش برود.

یک دقیقه بعد، مراکش به گل تساوی رسید. اشرف داری روی ارسال بازیکن مراکش از سمت راست محوطه جریمه کرواسی، پیروز شد گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند.

حملات تیم ملی کرواسی پس از به ثمر رسیدن گل تساوی ادامه داشت و در دقیقه 18 مسابقه، روی ارسال ایوان پرشیچ، کراماریچ صاحب موقعیت شد اما ضربه این بازیکن را بونو پیروز شد مهار کند.

در دقیقه 24 این ملاقات، لوکا مودریچ روی یک حرکت انفرادی زیبا خود را در پشت محوطه جریمه مراکش صاحب موقعیت کرد اما شوت این بازیکن را بونو طی دو مرحله دریافت کرد.

در دقیقه 37 این مسابقه، یوسف النصیری روی ارسال حکیم زیاش از نقطه کرنر می توانست دروازه کرواسی را برای بار دوم باز کند اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 40 این مسابقه، حکیم زیاش شوتی از پشت محوطه جریمه کرواسی، روانه دروازه لیواکوویچ کرد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 42 این مسابقه، میسلاو اورسیچ روی جایگیری مناسب خود در محوطه جریمه مراکش، صاحب توپ و موقعیت شد و با یک ضربه فنی دیدنی، پیروز شد گل دوم کرواسی را به ثمر برساند.

بازی در خاتمه نیمه اول با پیروزی 2 بر یک کرواسی به خاتمه رسید.

نیمه دوم

با سوت داور، نیمه دوم بازی شروع شد.

اورسیچ در شروع نیمه دوم این ملاقات و در دقیقه 46، بازهم دروازه مراکش را تهدید کرد. او پشت محوطه جریمه مراکش، ضربه روانه دروازه بونو کرد اما شوت او با واکنش بونو همراه شد.

بازی تا اواسط نیمه دوم، موقعیت خاصی در بر نداشت و کرواسی نیز موقعیت های نصفه و نیمه خود را از دست داد و بیشتر سعی داشت تا از گل پیروزی بخش خود محافظت کند.

در دقیقه 71 این ملاقات نیکولا ولاشیچ، اولین فرصت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه مراکش، با اختلافی زیاد از بالای دروازه بونو به بیرون رفت.

در دقیقه 75 این مسابقه، اشرف حکیمی روی نفوذ خود به محوطه جریمه کرواسی، به وسیله بازیکن حریف سرنگون شد. روی این صحنه بازیکنان مراکش اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور تصمیم به ادامه بازی گرفت. پیش از این موقعیت، صحنه مشکوک دیگری در محوطه جریمه مراکش به نفع شاگردان دالیچ رقم خورد که داور در آن صحنه هم اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه 86 این مسابقه، کوواچیچ روی بازی سازی اوریسیچ، صاحب موقعیت در محوطه جریمه حریف شد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

مراکش تا دقایق خاتمهی این بازی، کوشش زیادی کرد تا بتواند راهی به دروازه کرواسی پیدا کند اما کوشش این تیم راه به جایی نبرد تا این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک کرواسی به خاتمه برسد.

این گزارش به مرور تکمیل شده است.

منبع: فرارو

به "سرانجام خوش یاران مودریچ؛ کرواسی باز هم در جام جهانی سوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام خوش یاران مودریچ؛ کرواسی باز هم در جام جهانی سوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید