پرسپولیس باز هم بازیکن برزیلی می خرد؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، بعد از تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، خیال کادرفنی و طرفداران از چارچوب دروازه برای فصل آینده تا حدود زیادی راحت شد. در این بین احمد گوهری از پرسپولیس جدا شد و به آلومینیوم اراک رفت تا شاگرد مجتبی حسینی گردد. حالا جذب گلر دوم و پیدا کردن گلر ذخیره برای بیرانوند یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس است. به علت محدودیت در فهرست بزرگسال، پرسپولیس در پی جذب گلر زیر 23 سال است تا بتواند در پست های دیگری بازیکن بخرد. گزینه اول قرمز ها محمدرضا خالدآبادی گلر فصل قبل طرفدار است که در تیم ملی امید هم گلر شماره یک محسوب می گردد.

پرسپولیس باز هم بازیکن برزیلی می خرد؟

خالدآبادی سهمیه بزرگسال به حساب نمی آید و به همین علت گزینه مناسبی برای تیم های لیگ رجحان به شمار میرود. باشگاه طرفدار بعد از چند جلسه مذاکره با باشگاه پرسپولیس در نهایت اعلام نمود با یک میلیارد تخفیف، مبلغ رضایتنامه خالدآبادی 11 میلیارد خواهد بود. هرچند خود یحیی گل محمدی هم موافق جذب خالدآبادی است، ولی او یک مشکل دارد که می تواند در طول فصل به پرسپولیس ضربه بزند. ماجرا از این قرار است که خالدآبادی گلر شماره یک تیم ملی است و ممکن است بازی های مختلفی را به علت حضور در اردو ها و بازی های تیم ملی از دست بدهد. پرسپولیس برای جذب این گلر هزینه زیادی باید انجام دهد و اگر نتواند به وقت احتیاج از او استفاده کند، عملا خرید این دروازه بان بدون ثمر خواهد بود.

با توجه به حضور گلری مثل بیرانوند، قطعا بازی های زیادی به خالدآبادی نخواهد رسید. این گلر در صورت مصدومیت یا محرومیت احتمالی بیرانوند می تواند به پرسپولیس یاری کند و اگر در زمانی که تیم به او احتیاج دارد، خالدآبادی در اختیار تیم ملی امید باشد، نمی تواند برای پرسپولیس مفید باشد و یحیی و تیمش به شدت ضرر خواهند کرد. با همه این حرف ها اولویت نخست یحیی و پرسپولیس همچنان خالدآبادی است و با وجود پیشنهاد همزمان استقلال، سرخ پوشان به جذب این گلر ملی پوش نزدیک تر هستند. با این حال طبق شنیده های ما اگر به هر علتی جذب خالدآبادی منتفی گردد، پرسپولیس در پی جذب گلر خارجی خواهد رفت.

شنیده های ما از منابع موثق حاکی از آن است که وسلی ننکا مربی گلر های برزیلی پرسپولیس یک گلر 21 ساله برزیلی را پسندیده و آن را به مدیران پرسپولیس پیشنهاد داده است. قیمت جذب این گلر برزیلی به مراتب کمتر از قیمت تمام شده جذب خالدآبادی است و از نظر مالی خیلی به نفع پرسپولیس خواهد شد. جذب این گلر برزیلی کار زیاد سختی نیست و اگر یحیی اوکی بدهد، هماهنگی های لازم برای خرید او انجام می گردد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "پرسپولیس باز هم بازیکن برزیلی می خرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس باز هم بازیکن برزیلی می خرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید