کدام بازیکن استقلال 20 میلیارد تومان قرارداد بسته است؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران: اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران نسبت به افزایش بی رویه نرخ بازیکنان در جابجایی از طریق چند تیم خاص گلایه کرد. او در مصاحبه با رادیو ورزش درباره مبالغ هنگفتی که در جابجایی تابستانی از طریق برخی باشگاه ها به بازیکنان پرداخت می شود حرف زد و در این بین مشخصا از یکی از بازیکنان استقلال حرف زد که رقم سنگینی را گرفته است.

کدام بازیکن استقلال 20 میلیارد تومان قرارداد بسته است؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، اکبر محمدی در بخشی از صحبت هایش گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات جام باشگاه های آسیا اعلام کرد استقلال 20 میلیون یورو قیمت دارد، تراکتور 15 میلیون یورو و پرسپولیس حدود 14 میلیون یورو است. این ها بر اساس قرارداد های اعلامی است. 20 میلیون یورو چقدر می شود؟ مثلا در استقلال یک خارجی که در این فصل خیلی خوب نبود، قراردادش 20 میلیارد تومان است. این پول ها رد و بدل می شود. مطمئن هستم در استقلال بین 150 تا 200 میلیارد تومان هزینه شده است. در پرسپولیس هم این شرایط وجود دارد.

اگرچه مدیرعامل پیکان به صورت مستقیم نامی از شیخ دیاباته نیاورده، ولی تعیین است منظور او مهاجم فصل گذشته استقلال است که اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند. البته این رقم را باید در کنار شایعه ای گذاشت که نام می شود استقلالی ها در این فصل سقف قرارداد را 4 میلیارد تومان تعیین کرده و با آپشن آن را به 7 میلیارد تومان رسانده اند. اختلاف رقم 20 میلیارد تومان با سقف قرارداد شایعه شده آن قدر زیاد است که نمی شود به سادگی پذیرفت بازیکنان کنونی استقلال حاضر شوند با چنین سقفی قرارداد ببندند.

منبع: فرارو

به "کدام بازیکن استقلال 20 میلیارد تومان قرارداد بسته است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام بازیکن استقلال 20 میلیارد تومان قرارداد بسته است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید