پروجا در فکر پس دریافت کواچ از تیم ملی والیبال ایران!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران: رئیس باشگاه پروجا میخواهد سرمربی سابق تیم والیبال این باشگاه را به ایتالیا بازگرداند.

پروجا در فکر پس دریافت کواچ از تیم ملی والیبال ایران!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، نیکولا گربیچ پاسور و کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال صربستان خیلی زود وارد دنیای مربیگری شد. جدایی اسلوبودان کواچ از تیم پروجا در سری A1 والیبال ایتالیا باعث شد تا گربیچ قید ادامه بازی در زنیت کازان را بزند و به ایتالیا برگردد. قطع همکاری ایگور کولاکوویچ سرمربی وقت تیم ملی صربستان با فدراسیون والیبال این کشور نیز به رویای گربیچ واقعیت داد و او حالا با یک سال تجربه مربیگری، سرمربی تیم ملی صربستان است.

در این پازل اما جای یک مربی در پروجا ایتالیا خالی می ماند. جینو سیرچی رئیس باشگاه پروجا به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گفته که اگر با رادوستین استویچف مربی 46 ساله و فصل قبل تیم ترنتو به توافق نرسد به سراغ گزینه های دیگر از جمله لورنزو برناردی سرمربی فعلی هالک بانک ترکیه و اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران می رود.

گاتزتا نوشته که استخدام کواچ و در واقع بازگرداندن او به پروجا با توجه به قراردادی که با فدراسیون والیبال ایران دارد، کار سختی است ولی سیرچی کوشش خواهد نمود تا کواچ در فصل آینده راهنمایی هم زمان پروجا و تیم ملی ایران را به عهده بگیرد.

کواچ با تیم پروجا به عنوان مربی سال ایتالیا انتخاب شد.

منبع: تسنیم

به "پروجا در فکر پس دریافت کواچ از تیم ملی والیبال ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروجا در فکر پس دریافت کواچ از تیم ملی والیبال ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید