چه نکاتی را در انتخاب بهترین جارو شارژی باید در نظر بگیریم؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خرید جارو شارژی یک راه سریع و مؤثر برای تمیز نگه داشتن خانه شما و سالم تر شدن زندگی است. قبل از خرید جاروبرقی به این فکر کنید که آیا واقعا به آن نیاز دارید یا خیر زیرا محصولاتی مانند جارو شارژی ممکن است کمی گران باشند. یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین جارو شارژی، عمر باتری آن است چون بدون نیاز به اتصال به پریز برق، برای شش ساعت کار می کند. در این مقاله، هرآنچه باید درباره خرید بهترین جرو شارژی بدانید را می خوانید.

چه نکاتی را در انتخاب بهترین جارو شارژی باید در نظر بگیریم؟

جارو شارژی چیست؟

با بسکمک از ویژگی های شگفت انگیز بهترین جارو شارژی های امروزی، انتخاب بهترین آن ها برای خانه شما ممکن است سخت باشد. هنگام خرید یک جارو شارژی باید به عوامل بسکمک مانند قدرت جارو، اندازه صدا و عمر باتری آن فکر کنید. اگر می خواهید کار خود را آسان تر کنید، یک جارو شارژی خوب انتخاب کنید. جاروهای شارژی تمیز کردن بعد از مهمانی یا حتی کل خانه را آسان تر می کنند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام جارو شارژی را خریداری کنید، ویژگی های هر کدام را از نزدیک بررسی کنید. بهترین جارو شارژی برای مدت طولانی دوام می آورد و در عین حال، هزینه بسکمک ندارد.

انواع جارو شارژی

آشنایی با انواع جارو شارژی به شما کمک می کند تا جارویی متناسب با نیازهای خود خریداری کنید. به طور کلی، جاروهای شارژی را می توان به 5 نوع دسته بندی کرد.

جارو شارژی ایستاده

این جارو شارژی همان طور که از نام آن معین است، به صورت عمودی روی سر پاور خود قرار می گیرد. این دستگاه همه کاره است و کیسه و موتور آن در یک واحد قرار دارند. بهترین جارو شارژی ایستاده را می توانید در هر جایی از خانه نگهداری کنید و برای نگهداری فضای چندانی نیاز ندارد. علاوه براین، با استفاده از بهترین جارو شارژی ایستاده می توانید موقع جارو کشیدن به هر جایی دسترسی داشته باشید.

البته، این نوع جارو شارژی معمولا پرسروصدا، سنگین و نامناسب برای فضاهای تنگ و راه پله ها است.

جارو شارژی عصایی

این جارو مدل سبک و جمع و جورتری از جارو شارژی ایستاده است. جارو شارژی عصایی ممکن است بی سیم، باسیم یا دارای باتری باشد. بهترین جارو شارژی عصایی را می توانید در هر گوشه از خانه جا بدهید. این نوع جارو شارژی برای استفاده هر روزه مناسب است و می توانید با کمک آن تنگ ترین گوشه های خانه را هم تمیز کنید.

جارو شارژی عصایی سه عیب مهم دارد. اول اینکه قدرت مکش آن در مقایسه با جاروهای دیگر کمتر است. دوم اینکه کیسه کوچکتری دارد و عیب آخر آن هم این است که برای مدت زمان محدودی در هر بار شارژ کار می کند.

جارو شارژی دستی

این جارو شارژی کوچک و مفید که معمولا با باتری کار می کند، برای خانه هایی که در آن ها بچه ها یا حیوانات خانگی زندگی می کنند، مناسب هستند. این جارو کیسه کوچکی دارد و همین مسئله هم باعث شده که بسکمک از مردم از آن به عنوان جارو برقی دوم خانه خود استفاده کنند. زمان روشن باقی ماندن این جارو هم در مقایسه با سایر جاروهای شارژی کوتاه تر است.

در عوض، جارو شارژی دستی برای تمیز کردن نامرتبی ها و کثیفی های اندک و فضاهای تنگ مناسب خواهد بود. این جارو شارژی می تواند خانه شما را سریع تر تمیز کند.

جارو شارژی کوله ای

این جارو شارژی را می توانید مثل کوله پشتی روی شانه کول کنید. از آنجایی که جارو شارژی کوله ای قابل حمل است، معمولا از طریق کسانی که حرفه تخصصی آن ها تمیز کردن منازل است، به کار می رود. این جارو شارژی قابل حمل به شما کمک می کند تا فضاهای کوچک و گوشه های تنگ خانه را تمیز کنید.

با وجود این، جارو شارژی کوله ای معمولا گران قیمت است و اگر روش استفاده صحیح از آن را ندانید، دچار کمردرد خواهید شد.

جارو شارژی رباتیک

این جارو جدیدترین مدل جارو شارژی است که از طریق حس گرها و درایوهای رباتیک با کنترلرهای قابل برنامه ریزی و روتین تمیز کردن کار می کند. این جاروها با باتری کار می کنند و دستورات صوتی شما را اجرای می کنند. برخی از جدیدترین مدل های جارو شارژی رباتیک می توانند نقشه های سه بعدی دقیقی از خانه کاربر ایجاد کنند و از آن برای تشخیص مبلمان و اشیایی که به تمیز کردن نیاز دارند، استفاده کنند.

این جارو شارژی بی سیم است و قابلیت هایی مانند نقشه برداری هوشمند، تمیز کردن برنامه ریزی شده، تمیز کردن زیر مبلمان بدون استفاده از دست، کنترل از راه دور، شارژ مجدد اتوماتیک و خودتمیزشوندگی دارد. جارو شارژی رباتیک برای افرادی که توانایی حرکتی محدودی دارند، مناسب است و به شما کمک می کند تا در زمان و مصرف برق صرفه جویی کنید.

بااین حال، این نوع جارو شارژی ممکن است در برخی از گوشه های خانه گیر کند، نمی تواند راه پله ها یا سطوح ضخیم مانند فرش های ضخیم را تمیز کند و تعمیر و نگهداری از آن به زمان و هزینه فراوانی نیاز دارد.

نکات مهم برای انتخاب بهترین جارو شارژی

انتخاب جارو شارژی رؤیایی شما به این معنا نیست که لوکس ترین مدل موجود را انتخاب کنید. انتخاب بهترین جارو شارژی به نیازهای خاص تمیز کردن خانه شما و ترجیحات شخصی که دارید، بستگی دارد. بر این اساس، باید به 6 عامل مهم توجه داشته باشید.

1. اندازه کارکرد باتری جارو شارژی

اندازه فضای خانه خود را در نظر بگیرید. قطعا دوست ندارید که هنگام تمیز کردن خانه و در میانه های راه باتری جارو تمام شود. در نتیجه، باید به این مسئله دقت کنید که چه مدت طول می کشد تا باتری جارو تمام شود و به شارژ مجدد نیاز داشته باشد.

2. وزن و کاربرد راحت جارو

تمیز کردن خانه نباید مانند تمرین های شدید بدن سازی باشد. قرار نیست در هر مرتبه استفاده از جارو شارژی وزن سنگین آن را مثل وزنه های باشگاه بدن سازی تحمل کنید. بنابراین، در پی یک مدل سبک وزن جارو شارژی باشید که کار کردن با آن راحت باشد، به خصوص اگر به سختی از پله ها بالا و پایین می روید یا برای تمیزکاری طولانی مدت برنامه ریزی می کنید.

3. قدرت مکش جارو

بسکمک از مردم تصور می کنند که جاروهای شارژی در مقایسه با جاروبرقی ها قدرت مکش کمتری دارند اما این درست نیست. کافیست بهترین جارو شارژی با قدرت مکش بالا را خریداری کنید تا برای همیشه نظرتان درباره چنین جاروهایی تغییر کند.

4. ملحقات و لوازم جانبی جارو

سطوح مختلف نیاز به ابزارهای تمیز کننده متفاوتی دارند. جارو شارژی را انتخاب کنید که دارای انواع لوازم جانبی باشد. به این ترتیب، برای تمیز کردن مبلمان منزل، درزها و شکاف های درها و پنجره ها و حتی تارهای عنکبوت مزاحم گوشه های سقف مناسب است.

5. قیمت جارو شارژی

برای خرید بهترین جارو شارژی نمی توانید قیمت آن را نادیده بگیرید. جارویی با محدوده قیمتی انتخاب کنید که مناسب شما باشد. این جارو باید ویژگی هایی که می خواهید را داشته باشد و در عین حال، قیمت آن متناسب با بودجه شما باشد.

6. گارانتی

جارو شارژی را باید از برندهای معتبر تهیه کنید. به این ترتیب، می توانید از مزایای آن مانند گارانتی معتبر استفاده کنید و خیالتان از بابت خرید محصولی باکیفیت و تضمین شده راحت شود.

بهترین مدل های جارو شارژی

بعد از آشنایی با ویژگی های بهترین جارو شارژی، باید بهترین مدل های این جاروی همه کاره و جمع و جور را هم بشناسید. معینات بهترین جارو شارژی های جهان را می توانید با تحقیق و جستجو در سایت های معتبر پیدا کنید. مطالعه نظرات کسانی که پیش از شما از این جاروها استفاده کرده اند نیز به شما در انتخاب بهترین ها کمک می کند. برای اینکه کارتان ساده تر شود، می توانید از مدل هایی که در ادامه معرفی می کنیم، شروع کنید.

جارو شارژی سامسونگ مدل JET60-VS15A6031R4

اگر در پی بهترین جارو شارژی عصایی هستید، جارو شارژی سامسونگ می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. این جارو شارژی برای فضاهای کوچک یا تمیزکاری هایی که به زمان بسکمک نیاز ندارند، مناسب است. جارو شارژی سامسونگ سری قابل تعویض دارد و محدوده اندازه شارژدهی باتری آن بیش از 20 دقیقه است. این جارو شارژی قدرت مکش بسیار بالایی دارد و وزن مناسب آن برای جابه جایی و تمیز کردن هر گوشه از خانه شما مناسب است.

جارو شارژی بیسل مدل MultiReach 2166N

قابلیت تمیز کردن عالی یکی از جالب ترین ویژگی های این جارو شارژی است. این جارو در مقایسه با مدل های مشابه، قیمت کمتری دارد. از آن گذشته، قدرت مکش این جارو به اندازه ای است که می تواند موهای روی فرش را به راحتی جمع کند. تخلیه کیسه این جارو نیز کار بسیار ساده ای است.

برای کسانی که در پی بهترین جارو شارژی عصایی هستند، جارو شارژی بیسل یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. این جارو شارژی را هم می توانید بیش از 20 دقیقه استفاده کنید، بدون اینکه نگران تمام شدن باتری آن باشید.

جارو شارژی بیسل دسته تاشو دارد و طوری طراحی شده که می توانید آن را به راحتی برای تمیز کردن زیر مبلمان به کار ببرید. این جارو شارژی را می توانید به صورت ایستاده و هم به صورت جارو شارژی دستی استفاده کنید.

جارو شارژی دایسون مدل V15

جارو شارژی عصایی دایسون از جالب ترین و بهترین جارو شارژی هایی است که می توانید پیدا کنید. این جارو قدرت مکش بالایی دارد و می تواند کثیفی، موهای حیوانات خانگی و گرد و غبار را به سادگی تمیز کند. جارو شارژی دایسون می تواند حتی لکه ها و ذرانی که در نور معمولی خانه قابل مشاهده نیستند را به راحتی تمیز کند. این جارو شارژی مکش قوی، فیلتراسیون عالی و لوازم جانبی مفید، از جمله ابزار مخروطی شکل منحصربه فردی که موهای حیوانات خانگی را می گیرد و بدون گره خوردن به داخل سطل می برد، دارد.

وزن جارو شارژی دایسون هم کمتر از برخی از انواع جارو شارژی است و می توانید آن را به هر گوشه از خانه ببرید و همه جای آن را تمیز کنید.

جارو شارژی هوور مدل HF9

جاروهای شارژی بسکمک را می توانید پیدا کنید که قیمت پایینی دارند اما هوور از نظر مقرون به صرفه بودن می تواند در فهرست بهترین جارو شار ژی ها جای بگیرد. این جارو شارژی قابلیت ها و لوازم جانبی بسکمک دارد که آن را از ساده ترین جاروهای مقرون به صرفه متمایز می کند.

کف دسته جارو شارژی هوود طوری طراحی شده که موهای بلندی که به دور آن می پیچد را قطع می کند و به درون خود می کشد. این مدل جارو شارژی ابزارهایی برای تمیز کردن شیارها و برس گردگیری دارد. یکی از بهترین ویژگی های این جارو شارژی این است که می تواند به صورت مستقل بایستد. بیشتر جاروهای شارژی را باید برای نگهداری به جایی تکیه بدهید اما جاروی هوور بدون نیاز به پشتیبان در حالت عمودی می ایستد.

جارو شارژی آ ا گ مدل QX9

جارو شارژی آ ا گ مدل QX9 یک جارو برقی غیرعادی است. این جارو به جای یک چوب با موتور در دسته و سر موتور متصل به پایین، از یک قاب آلیاژی با فضایی در وسط که جاروبرقی قرار گرفته است، ساخته شده است. می توانید از این جارو شارژی برای تمیزکاری های کوچک مانند تمیز کردن راه پله ها یا داخل خودرو یا تمیز کردن فرش و مبلمان استفاده کنید.

جارو شارژی آ ا گ به شکل عصایی طراحی شده و به راحتی قابل استفاده طولانی مدت است. این جارو عمر باتری عالی دارد و به خوبی تمیز می شود. از نظر قدرت پاک کنندگی هم می تواند با قوی ترین جاروهای شارژی موجود در بازار رقابت کند. با کمک این جارو شارژی، برای از بین بردن موهای فرش نیازی به کثیف کردن دست هایتان ندارید.

جارو شارژی بوش مدل BCHF2MX20

اگر بچه ها یا نوه هایی دارید که به این طرف و آن طرف می دوند و خرده های بیسکویت را همه جای خانه می ریزند، این جارو برقی شارژی دستیار خستگی ناپذیر شما خواهد بود. قدرت مکش بالای جارو شارژی بوش به اندازه ای است که می تواند زمین های سخت، فرش های پرز کوتاه و پارکت هایی که همیشه کثیف می شوند را تنها با یک مرتبه جارو کردن تمیز کند.

مدت زمان کارکرد این جارو نیز به اندازه ای است که می توانید بیش از 20 دقیقه در هر مرتبه با آن کار کنید، بدون اینکه باتری اش تمام شود. کیسه یا محفظه جارو هم بدون زحمت و دردسر تخلیه می شود.

جارو شارژی بکو مدل VRT94929VI

برای خانه هایی که گوشه های تنگ و شیارهای بسکمک دارند، جارو شارژی بکو مناسب است. این جارو شارژی می تواند هر زمینی را تمیز کند و به لطف لوله انعطاف پذیر آن به راحتی گوشه های غیرقابل دسترسی تمیز می شوند. نازل LED آن هم می تواند کثیفی را در منطقه ها کم نور نشان دهد.

جارو شارژی بکو را می توانید به صورت عمودی در گوشه ای از خانه قرار بدهید. این جارو لوازم جانبی از جمله یک برس نرم بزرگ دارد که برای تمیز کردن گوشه های تنگ خانه ایده آل است.

کلام آخر

یکی از لوازم کاربردی که می توانید در کنار جاروبرقی یا به تنهایی از آن استفاده کنید، جارو شارژی است. برای انتخاب بهترین جارو شارژی، باید به عواملی مانند نیازهای خود و فضایی که می خواهید با جارو تمیز کنید توجه کنید. در این مقاله، 7 مدل جارو شارژی از بهترین برندهای جهان را معرفی کردیم. برای انتخاب این جارو می توانید از بررسی این جاروها شروع کنید.

منبع: InsightsSuccess

منبع: دیجیکالا مگ

به "چه نکاتی را در انتخاب بهترین جارو شارژی باید در نظر بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه نکاتی را در انتخاب بهترین جارو شارژی باید در نظر بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید