کازرون میزبان جشنواره نقالی هزار افسان می گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ در کازرون، در این جشنواره از اساتید حوزه زبان و ادبیات فارسی و مدرسین هنرهای نمایشی و نقالی دعوت شده است تا کیفیت اجرای نقالان را مورد نقد و آنالیز قرار دهند.

کازرون میزبان جشنواره نقالی هزار افسان می گردد

از دیگر برنامه های این جشنواره حمایت از اجراهای برتر برای اجرا و هم چنین معرفی منطقه ها باستانی و گردشگری شهرستان کازرون و اجرای نقالان برگزیده در این منطقه ها تاریخی است.

نقالی ها باید به شکل تک نفره بوده و حداکثر زمان فایل ارسالی برای شرکت در این بخش 10 دقیقه خواهد بود که به 3 نقل برگزیده لوح سپاس و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

برگزاری کارگاه های آموزشی برای نقالان و حماسه خوانان جوان در حین برگزاری جشنواره یکی از اهداف این جشنواره است که به تقویت نقاط قوت شرکت نمایندگان پرداخته خواهد شد.

در این بخش شرکت نمایندگان باید نقل هایی برگرفته از حماسه های ملی انتخاب نموده و در قالب فایل صوتی-تصویری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و حداکثر زمان فایل ارسالی برای شرکت در این بخش 10 دقیقه است.

در صورت پذیرش اثر به مرحله نهایی، شرکت نماینده باید همان قطعه ارسالی را اجرا کند. نقالی ها باید به شکل تک نفره باشد. به سه نقل برگزیده لوح سپاس و جوایز نقدی داده می گردد.

در فرایند ارسال اثر، شرکت نمایندگان در ابتدای اجرا نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را بیان نمایند.

تصمیم گیری درباره رویدادهای پیش بینی نشده به عهده دبیرخانه جشنواره بوده و ارسال اثر به معنای پذیرش قوانین جشنواره است. آثاری که کیفیت صوتی و تصویری مناسبی ندارند، داوری نمی شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کازرون میزبان جشنواره نقالی هزار افسان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کازرون میزبان جشنواره نقالی هزار افسان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید