کاهش 10 هزار تومانی قیمت هر کیلو برنج ایرانی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، دبیر کل اتحادیه بنکداران مواد غذایی از کاهش 10 هزارتومانی قیمت هر کیلوگرم برنج در شمال و تهران اطلاع داد و گفت: اکنون قیمت برنج شمال از پر محصول تا درجه یک در بازار بین 70 تا 110 هزار تومان است.

کاهش 10 هزار تومانی قیمت هر کیلو برنج ایرانی

به گزارش ایرنا، قاسمعلی حسنی در مورد شرایط بازار برنج، اظهار کرد: طی روز های گذشته قیمت هر کیلوگرم برنج با کیفیت درجه یک در شمال کشور 120 هزار تومان بود که در روز های اخیر کاهش 10 هزار تومانی داشت و به نظر می رسد شاهد تداوم کاهش قیمت ها آن باشیم.

وی دلیل کاهش قیمت برنج ایرانی را در روز های اخیر نزدیک شدن به برداشت انبوه این محصول در شمال کشور، کاهش تقاضا و رکود بازار دانست و اضافه نمود: خرید نو برنج با کاهش قیمت روبروست.

دبیر کل اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم برنج خارجی برحسب کیفیت در بازار بین 24 تا 38 هزار تومان است، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم برنج هندی بین 26 تا 36 هزار تومان و برنج پاکستانی بین 24 تا 38 هزار تومان است.

حسنی با بیان اینکه سود عمده فروشی روی هر کیلوگرم برنج 3 درصد و برای خرده فروشی ها نهایتاً 12 درصد است، گفت: در بخش عمده فروشی برنج درجه یک شمال کشور (ایرانی) با قیمت 113 هزار تومان به فروش می رسد.

وی توضیح داد: اکنون قیمت برنج ایرانی از پرمحصول تا درجه یک در بازار بین 70 تا 110 هزار تومان است.

منبع: فرارو

به "کاهش 10 هزار تومانی قیمت هر کیلو برنج ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 10 هزار تومانی قیمت هر کیلو برنج ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید