کرونای انگلیسی به امارات رسید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، وزارت بهداشت امارات متحده عربی روز سه شنبه از شناسایی موارد ابتلا به ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در این کشور خبر داد.

کرونای انگلیسی به امارات رسید

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی گزارش داد، عمر عبدالرحمن الحمادی سخنگوی وزارت بهداشت امارات در یک کنفرانس خبری گفت: موارد محدودی از ابتلا به ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: ویروس جهش یافته در تست کرونای افرادی که از خارج کشور آمده اند شناسایی شده است و باید همه اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با آن انجام شود.

امارات متحده عربی نخستین کشور عربی حاشیه خلیج فارس بوده که موارد ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا در آن مشاهده شده است.

پیش تر کشور عمان اعلام کرده بود که چهار مورد مشکوک ابتلا به ویروس جهش یافته در این کشور شناسایی شده است.

وزارت بهداشت امارات متحده عربی روز سه شنبه گفت، طی 24 ساعت گذشته یک هزار و 506 مورد جدید ابتلا به کووید-19 در این کشور شناسایی شده است. همچنین شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به 204 هزار و 369 نفر رسیده است.

گونه جدیدی از ویروس کووید-19 پس از آن که نمونه اصلی اولین بار در سال گذشته در چین شناسایی شد، اکنون در انگلیس شیوع یافته است.

با شیوع نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس، سازمان جهانی بهداشت گفت از مقامات انگلیس خواسته است تدابیر سختگیرانه تری را در اروپا برای جلوگیری از گسترش این نوع ویروس جهش یافته به کار گیرند.

وزیر بهداشت انگلیس اخیرا گفت که شیوع گونه جهش یافته و جدید ویروس کرونا در این کشور از کنترل خارج شده است.

منبع: فرارو

به "کرونای انگلیسی به امارات رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای انگلیسی به امارات رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید