کرونا، خبرگزاری رسمی پاکستان را تعطیل کرد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، اداره مرکزی خبرگزاری رسمی دولت پاکستان (APP) در اسلام آباد پایتخت این کشور پس از ابتلای یکی از کارمندان خود به ویروس کرونا تعطیل شد.

کرونا، خبرگزاری رسمی پاکستان را تعطیل کرد

رسانه های پاکستانی روز شنبه گزارش دادند: دفتر مرکز خبرگزاری دولتی این کشور از روز گذشته تمامی بخش های فنی، اداری و خبری خود را تا روزهای آینده تعطیل کرد.

ابتلای یکی از کارمندان خبرگزاری رسمی دولت پاکستان باعث تا ضمن تعطیلی، تمامی کارمندان و مسئولان تا روزهای آینده از منزل اقدام به دور کاری نمایند.

شمار مبتلایان به ویروس کووید-19 در شهرهای مختلف پاکستان از مرز 12هزار نفر فراتر رفته و دست کم 256 نفر نیز بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند.

ستاد عملیات و مدیریت مبارزه با کرونا در پاکستان امروز گفت: تا به امروز 12 هزار و 227 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و 2755 بیمار کرونایی نفر تا به امروز بهبود یافته اند.

تازه ترین آمار تارنمای وزارت بهداشت پاکستان نشان می دهد که 79 درصد عامل شیوع کرونا در این روزها را انتقال آن از یک فرد به فرد دیگر و 21 درصد دیگر را آلودگی اتباع پاکستانی که از خارج برگشته بودند، تشکیل می دهد.

دولت پاکستان طی هفته های گذشته به اطلاع دیوان عالی این کشور رساند که پیش بینی می شود شمار بیماران کرونایی تا آخر ماه آوریل (11 اردیبهشت) به 50 هزار نفر برسد.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز گذشته هشدار داد که اگر اقدامات موثر در پاکستان برای مهار ویروس همه گیر کووید-19 به کار گرفته نشود، احتمال افزایش شمار بیماران کرونایی در این کشور تا اواخر تیرماه (اواسط ژوئیه) به 200 هزار نفر وجود دارد. ،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "کرونا، خبرگزاری رسمی پاکستان را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، خبرگزاری رسمی پاکستان را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید