کلاس کنکور آنلاین

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، در حال حاضر موسسه کارنامه خرد یکی از قوی ترین مراکز آموزشهای آنلاین دبیرستان و کنکور در ایران است.

کلاس کنکور آنلاین

استفاده از برترین استادان کنکور ایران و پخش تصاویر زنده کلاس ها در ابعاد بزرگ و سینمایی و امکان مشاهده چندین باره کلاس های آموزشی و پشتیبانی خوب، از دلایل این انتخاب ذکر شده است. اصلی ترین تمایز مجموعه کارنامه به عنوان برترین برگزار نماینده کلاس کنکور آنلاین با سایر موسسات، استفاده از دبیران مطرح و شماره یک ایران، در هر درس است. در صورتی که شما تمایل داشته باشید از خدمات مجموعه آموزشی کارنامه خرد بهره ببرید، بهتر است بدانید تدریس ریاضیات در این مجموعه به وسیله سامان سلامیان (رنکینگ شماره یک دبیران ریاضی ایران) صورت می پذیرد و همین طور در درس فیزیک مهدی باباخانی (رنکینگ شماره یک دبیران فیزیک ایران) تدریس را به عهده دارد. در درس شیمی نیز حسن پلویی (رنکینگ شماره یک دبیران شیمی ایران) به تدریس مشغول است. خدمات موسسه کارنامه خرد از گرانترین خدمات و کلاس های آموزشی در سطح ایران است، اما با افتخار به شما اعلام می کنیم که تنها موسسه کنکور در ایران هستیم که منحصراً از دبیران کاربلد و برترین های ایران استفاده می کنیم. دانش آموزان و اولیای گرامی، می دانید که در تمام جهان استفاده از خدمات برتر و VIP دارای هزینه های بیشتری است.

اگر به آنالیز رتبه های برتر کنکور پزشکی (کنکور تجربی) و کنکور ریاضی در برترین کلاس کنکور آنلاین بپردازیم، به وضوح مشاهده می کنیم که افراد پیروز برای رسیدن به این جایگاه، برنامه ریزی منسجم و خوبی داشته اند و برخلاف آن چیزی که در برخی از رسانه های عمومی به شما القا می گردد، دانش آموزان برتر، علاوه بر آنکه هوش و استعداد بالایی دارند اصولاً افرادی هستند که مورد توجه خانواده هایشان بوده و با برنامه ریزی ویژه و خاصی که خانواده های ایشان در سال های پیش از کنکور برای ایشان انجام داده اند، به پیروزیت رسیده اند.

برای ثبت نام در کلاس کنکور نکاتی وجود دارد که لازم است در ادامه به آن بپردازیم: مورد اول آنکه، از مسئول مجموعه ای که قرار است کلاسهای آنلاین تان برگزار گردد، نام بستر برگزاری کلاس آنلاین را بپرسید. برخی از موسسات از اسکای روم و برخی از موسسات از اسکایپ و برخی دیگر نیز از بیگ بلو برای میزبانی کلاسهای آنلاین استفاده می نمایند .بنابراین با توجه به این که محیط کاربری این سه مجموعه با یکدیگر تفاوت زیادی دارد، دانستن بستر برگزاری کلاس و تماشا چند نمونه فیلم آزمایشی و آموزشی برای کار کردن با آن محیط کاربری در برترین کلاس های آنلاین کنکور بسیار لازم است. به عنوان مثال، اگر کلاس های آنلاین کنکور شما در محیط اسکای روم برگزار می گردد، بهتر است تعدادی فیلم آموزش و کارکردن با محیط اسکای روم را دانلود کنید و پیش از شروع کلاس ها مشاهده کنید تا هنگام برگزاری کلاس آنلاین کنکور خود بدون هیچ مسئله ای تمام حواس و توجه تان فقط به کلاس باشد و نکات غیر آموزشی، خللی در کار شما به وجود نیاورد.

اما نکته دوم این است که پیش از شروع اولین جلسه کلاس آنلاین خود باید از مسئولین سایت و مسئولین ثبت نام، لینک برگزاری کلاس آنلاین خود را دریافت کنید و اگر قرار است کلاس را به وسیله کامپیوتر ببینید، واتساپ را روی کامپیوتر خود داشته باشید. برای این کار می توانید کلمه واتس آپ را در گوگل کامپیوتر خود سرچ کرده و وارد واتساپ شوید. سپس تمام محتویات واتس آپ گوشی خود را در کامپیوتر نیز مشاهده خواهید نمود و میتوانید بر روی لینک کلاس تان کلیک کنید.

اما از دیگر موارد دیگری که باید از مسئول کلاس تان مطالبه کنید ،نام کاربری و کلمه عبور است. شما پس از آنکه بر روی لینک کلاس کلیک کردید، وارد سایت مورد نظر برای برگزاری کلاس شده و پس از ورود نام کاربری و کلمه عبور می توانید وارد کلاس شوید. در برخی موسسات این نام کاربری و رمز را خودتان ایجاد می کنید و در برخی دیگر از کلاسهای کنکور آنلاین این رمز به وسیله سایت موسسه تعریف می گردد.

از دیگر مواردی که پس از ورود به سایت باید لحاظ کنید آن است که اگر در کلاس هر ابهام و پرسشی برای شما به وجود آمد، با کلیک کردن روی آیکون علامت دست برای پرسش از استاد کلاس کسب اجازه کنید و در صورتی که به شما اجازه داده شد، سوال خود را در چت پرسیده یا با اجازه استاد قابلیت صحبت کردن برای شما فعال گردد که در این صورت با آرامش می توانید اشکال و ایراد خود را از استاد کلاس بپرسید.

با انفجار ابزارهای دیجیتال و کاربردی، یادگیری آنلاین در برترین کلاس کنکور آنلاین نیز افزایش یافته است. در برترین کلاس کنکور آنلاین، دانش آموزان می توانند به دوره های مختلف آنلاین دسترسی داشته باشند و دروس را به روشی بسیار سریع و راحت یاد بگیرند. در برترین کلاس کنکور آنلاین، دانش آموزان در دوره های آنلاین این انعطاف پذیری را دارند که با سرعت میانه خودشان، در محیط مورد تسلط خودشان و بدون دردسر و دغدغه و حتی در سفر، در برترین کلاس درس، تمام مطالب را یاد بگیرند.

کلاس آنلاین علیرغم مزایای بسیار، چالش هایی نیز برای دانش آموزان دارد. یکی از چالش های اصلی معلم در برترین کلاس کنکور آنلاین، نظارت موثر بر پیشرفت دانش آموزان است. این بدان معناست که معلم باید در برترین کلاس کنکور آنلاین درک دانش آموز از مفاهیم را ارزیابی کند و مطمئن گردد که دانش آموزان به طور منظم تکالیف را انجام می دهند و اغلب وارد برترین کلاس می شوند و با دانش آموزان ارتباط می گیرند تا دیدگاه های آن ها را در خصوص برترین کلاس دریافت نمایند. در برترین کلاس کنکور آنلاین، معلمان آنلاین باید به روشی بسیار متفاوت عمل نمایند تا اطمینان حاصل نمایند که دانش آموزانشان در حال پیشرفت هستند و دانش آموزانی را که ممکن است عقب مانده باشند را نیز شناسایی و یاری نمایند.

بیایید برخی از روش های نظارت بر پیشرفت دانش آموزان را در برترین کلاس کنکور آنلاین آنالیز کنیم تا مطمئن شویم که آنها عقب نمی مانند.

در برترین کلاس کنکور آنلاین یکی از زمینه هایی که برای دانش آموزان آنلاین بسیار فرق دارد، ارتباط با معلم است. در کلاس های سنتی، دانش آموزان در یک محیط فیزیکی به معلم دسترسی دارند، می توانند بعد از کلاس برای پرسیدن سؤالاتشان او را دیدار نمایند یا قبل از کار بر روی یک تکلیف، توضیحات را سریعا دریافت نمایند. در کلاس کنکور آنلاین چنین نیست؛ بنابراین مربیان باید به شکلی فعالانه، ارتباط منظم با دانش آموزان داشته باشند تا از عقب افتادن آنها جلوگیری نمایند.

یکی از راه هایی که آنها می توانند انجام دهند این است که با دانش آموزانی که مدتی است وارد کلاس آنلاین نشده اند، تماس بگیرند تا مطمئن شوند که همه چیز برای دانش آموز خوب پیش می رود.

اقدام دیگری که در یک کلاس کنکور آنلاین می توان انجام داد، این است که پشتیبانان فنی موسسه کنکوری به دانش آموزان یاری نمایند تا در صورت لزوم، یاری فنی دریافت نمایند تا از مشکلاتی که می تواند منجر به تضعیف او گردد جلوگیری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کلاس کنکور آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس کنکور آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید