کلمبیایی ها گربه را دم حجله کشتند، کی روش قانونمند شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، کارلوس کی روش بلافاصله پس از عقد قرارداد با فدراسیون کلمبیا یک دیدار از لیگ این کشور را با حضور در استادیوم تماشا کرد.

کلمبیایی ها گربه را دم حجله کشتند، کی روش قانونمند شد

به گزارش ،کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پنج شنبه هفته پیش با عقد قراردادی 3 ساله به مبلغ 3 میلیون دلار برای هر سال راهنمایی تیم ملی فوتبال کلمبیا را برعهده گرفت.

او بلافاصله پس از عقد این قرارداد دیدار تیم های سانتافه و دپورتس تولیما از هفته چهارم لیگ کلمبیا(کاتگوریا پریمرا) را در استادیوم نمسیو کاماچو ال کامپین تماشا کرد تا وضعیت بازیکنان این تیم ها را برای دعوت آنها به اردوی آینده سه رنگ ها(لقب تیم ملی کلمبیا) که قرار است در مارس 2019 برگزار شود آنالیز کند.

این بازی در نهایت با گل مارکو پرز(56- پنالتی) به سود دپورتس تولیما سرانجام یافت تا شاگردان آلبرتو گامرو با این پیروزی 6 امتیازی شده و در صندلی هفتم جدول لیگ کلمبیا قرار بگیرند.

کی روش در حالی بلافاصله پس از عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال کلمبیا یک دیدار از لیگ این کشور را با حضور در استادیوم تماشا کرد که در سال های سرانجامی فعالیتش در فوتبال ایران برای تماشای هیچ یک از بازی های لیگ فزونی به استادیوم آزادی یا سایر استادیوم های کشورمان نرفت و آخرین باری که اثری از او برای تماشای بازی یکی از تیم های ایرانی در استادیوم آزادی دیده شد به دیدار استقلال تهران با لوکوموتیو تاشکند به تاریخ 13 مارس 2017(23 اسفند 95) باز می شود که شاگردان علیرضا منصوریان در آن بازی با گل های فرشید اسماعیلی و علی قربانی حریف خود را با 2 گل شکست دادند.

اوج بی تفاوتی کی روش به تماشای بازی تیم های ایرانی در استادیوم ها به دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز باز می گشت که غیبت او در استادیوم آزادی با انتقادهای گسترده ای همراه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کلمبیایی ها گربه را دم حجله کشتند، کی روش قانونمند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلمبیایی ها گربه را دم حجله کشتند، کی روش قانونمند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید