تیم های ایرانی ضربه بدی می خورند، در فوتبال آسیا نفوذ نداریم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سیدجلال حسینی پس از تساوی یک به یک پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در استادیوم آزادی گفت: بازی سختی داشتیم، حریف ما چند ملی پوش داشت و توانست یک امتیاز به دست آورده و با خوشحالی تهران را ترک کند.

تیم های ایرانی ضربه بدی می خورند، در فوتبال آسیا نفوذ نداریم

وی ادامه داد: برنامه بازی ها آنقدر فشرده شده که ما هیچ زمان ریکاوری خوب نداریم و من تعجب می کنم چرا سازمان لیگ اینقدر اصرار به ادامه بازی های لیگ برتر دارد و نمی خواهد همانطور که دو ماه لیگ را برای تیم ملی تعطیل کرد به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان هم اهمیت داده و فرصتی به آنان بدهد تا بتوانند در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته باشند.

حسینی تاکید نمود: با روندی که در پیش گرفته شده است مطمئن باشید پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن ضربه بدی خواهند خورد و هر سه در شرایط سختی قرار خواهند گرفت.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه گفت: ما می توانستیم برنده باشیم اما شرایط و کیفیت زمین های تمرین تیم های ایرانی آنقدر بد شده که ما نمی توانیم تمرینات خوبی را برگزار کنیم. من از شما خواهش می کنم به تمرین تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان بیایید و ببینید تیم های ایرانی چطور تمرین می نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایطی که شما می گوئید امیدی به موفقیت تیم های ایرانی در لیگ برتر وجود دارد یا خیر، گفت: ما تمام کوشش خود را انجام می دهیم و سعی می کنیم در این مسابقات به آنچه استحقاقش را داریم دست پیدا کنیم ولی باید بپذیریم کار سختی در پیش داریم تمام تیم های عربی بازیکنان گران قیمت به خدمت گرفته شرایط مساعدی برای تمرین دارند اما تیم های ایرانی از چنین امتیازاتی برخوردار نیستند.

وی در خصوص عملکرد داور این دیدار هم گفت: یکی از مسائل بزرگی که ما داریم این است که در AFC نفوذ نداریم و اگر قدرت بالایی داشتیم مطمئناً چنین اتفاقاتی برای ما رخ نمی داد در مجموعه باید بگویم داوری خوب نبود و نتوانست قضاوت عادلانه ای انجام دهد.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص مسائل اقتصادی بازیکنان پرسپولیس هم گفت: آقای عرب کوشش زیادی انجام می دهد تا بتواند مسائل اقتصادی را حل نماید اما باید بپذیریم او به تنهایی نمی تواند به همه کارها رسیدگی کند اما امیدوارم به او یاری گردد تا هر چه زودتر مسائل اقتصادی بازیکنان بر طرف گردد.

حسینی درباره دیدار روز آدینه پرسپولیس برابر نساجی قائمشهر گفت: بازی سختی داریم امروز بازیکنان ما بازی سختی را پشت سر گذاشتند و فردا ما باید یک ریکاوری انجام داده و روز پنجشنبه با اتوبوس به قائمشهر برویم اما امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی در قائمشهر به دست بیاوریم.

حسینی در انتها و در پاسخ به اینکه آیا هماهنگ شده بود که بازیکنان مصاحبه ننمایند گفت: چنین چیزی نیست بازیکنان ما آنقدر خسته بودند که توان صحبت هم ندارند و بهتر است استراحت نموده و تمرکز خود را برای دیدار برابر قائمشهر بگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم های ایرانی ضربه بدی می خورند، در فوتبال آسیا نفوذ نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های ایرانی ضربه بدی می خورند، در فوتبال آسیا نفوذ نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید