گرگ ها برنده ماراتن 7 گله مقابل روباه ها

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مصاف تیم های فوتبال ولورهمپتون و لسترسیتی در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، با پیروزی تیم میزبان به خاتمه رسید.

گرگ ها برنده ماراتن 7 گله مقابل روباه ها

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، در نخستین دیدار از هفته بیست وسوم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم های فوتبال ولورهمپتون و لسترسیتی به مصاف هم رفتند که این بازی را ولورهمپتون با نتیجه 4 بر 3 به سود خود به انتها رساند.

در این بازی گرگ ها با گل های دیگو جوتا در دقیقه 4 و رایان بنت در دقیقه 12 پیش افتادند، اما گل دقیقه 47 دمارای گری و گل به خودی دقیقه 47 کانر کودی کار را برای روباه ها به تساوی کشاند. جوتا در دقیقه 64 دومین گل خود را زد تا ولورهمپتون را دوباره پیش بیندازد، اما این بار هم وس مورگان با گلی که در دقیقه 87 زد برای دومین بار کار را به تساوی کشاند. در دقایق تلف شده نیمه دوم، اما جوتا هت تریک خود را کامل کرد تا سه امتیاز بازی به ولورهمپتون برسد.

با این نتیجه ولورهمپتون 32 امتیازی شد و در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس نهاده شد. لسترسیتی هم با 31 امتیاز در رده نهم جدول ایستاده است.

امشب از ساعت 18:30 به وقت تهران شش بازی همزمان دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که برنامه آنها به توضیح زیر است:

بورنموث - وستهام لیورپول - کریستال پالاس منچستریونایتد - برایتون نیوکاسل - کاردیف ساوتهمپتون - اورتون واتفورد - برنلی

همچنین از ساعت 21 به وقت تهران در مهمترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس، دو تیم پایتخت ، آرسنال و چلسی در استادیوم امارات دربی لندن را برگزار می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گرگ ها برنده ماراتن 7 گله مقابل روباه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرگ ها برنده ماراتن 7 گله مقابل روباه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید