آژانس آمریکایی: بازار کار تا اواخر سال 2022 ضعیف خواهد ماند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، آژانس فیچ ریتینگز در گزارش روز پنجشنبه خود گفت که پیش بینی می گردد بازار کار آمریکا تا اواخر سال آینده به دلیل کرونا ضعیف بماند.

آژانس آمریکایی: بازار کار تا اواخر سال 2022 ضعیف خواهد ماند

به گزارش ایرنا، آژانس فیچ ریتینگز که یکی از سه سازمان ملی آماری آمریکا به حساب می آید در وب سایت خود اظهار داشت که نتظار نمی رود تا سه ماه آخر سال 2020 بازار اشتغال آمریکا به سطح مطلوب برسد.

در بیانیه مرکز آماری فیچ ریتیتگز تاکید شده است که بازگشت به بازار اشتغال کامل در ایالات متحده هنوز 18 ماه دیگر زمان و به ایجاد هفت میلیون شغل دیگر احتیاج دارد.

تقریباً 22 میلیون شغل در دوره مارس-آوریل (فروردین، اردیبهشت) سال 2020 در ایالات متحده به دلیل همه گیری کرونا از بین رفته است. از آن موقع تقریبا نیمی از شغل های از دست رفته بازیابی شده اند.

براساس گزارش آماری وزارت کار آمریکا، عظیمترین اقتصاد دنیا از آوریل 2021 حدود 9.8 میلیون نفر بیکار دارد که نرخ بیکاری از 6 درصد در ماه قبل به 6.1 درصد در این ماه افزایش یافته است.

طبق گزارش ارائه شده توسط مرکز فیچ ریتینگز، اختلال گسترده بازار کار آمریکا در سال 2020 به دلیل افزایش بیکاری طولانی مدت و دلسرد شدن دائمی کارگران مسن از فعالیت مجدد نیروی کار، احتمالاً منجر به ایجاد آسیب پذیری میان مدت در بازار کار و کاهش عرضه نیروی کار خواهد شد.

شرکت فیچ ریتینگز یکی از سه سازمان ملی آماری بود که به همراه استاندارد اند پورز و مودیز، در سال 1975 توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به عنوان سه مؤسسه عظیم رتبه بندی اعتباری شناخته شد. دفاتر مرکزی این شرکت در شهرهای لندن و نیویورک قرار گرفته است.

دولت بایدن اعلام نموده که همچنان در راستای دور کردن اقتصاد آمریکا از آسیب های ناشی از همه گیری کرونا گام برمی دارد اما یکسری چالش های مالی می تواند به موانعی عظیم برای بایدن و تیم مالی اش تبدیل گردد.

افزایش تورم، فرایند کند اشتغال زایی، نرخ بیکاری بالا، نگرانی از افزایش بهای سوخت به دنبال یک حمله سایبری به خط لوله کلونیال پایپ لاین، تداوم اختلال در انتقال سوخت و کوشش های جدید جمهوری خواستار برای کارشکنی در بعضی طرح های دولتی از جمله افزایش مالیات ها، نگرانی ها و مخمصه جدیدی را برای دولت بایدن ایجاد می نماید.

مردم آمریکا اخیرا به طور فزاینده ای نگران افزایش بهای کالاها و تورم در این کشور همزمان با ازسرگیری نسبی فعالیت های عادی مالی پس از چالشهای دوران کرونا هستند. نگرانی مصرف کنندگان در آمریکا نسبت به شرایط قیمت ها افزایش یافته و دیدگاه مثبت آنها در قبال شرایط مالی کنونی و آینده تضعیف شده است.

منبع: عصر ایران

به "آژانس آمریکایی: بازار کار تا اواخر سال 2022 ضعیف خواهد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس آمریکایی: بازار کار تا اواخر سال 2022 ضعیف خواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید