اتفاق جالب برای اینستاگرام رونالدو در جریان سفر به ایران

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، حضور رونالدو در ایران با واکنش ها و بازتاب های گسترده ای همراه بود. از لحظه فرود هواپیمای حامل کاروان این تیم در فرودگاه امام (ره) تا استقبال بی سابقه از اعضای تیم عربستانی در مسیر رسیدن به هتل محل اقامت، اخبار و رویداد های مربوط به کریستیانو، مورد توجه همگان قرار گرفته بود.

اتفاق جالب برای اینستاگرام رونالدو در جریان سفر به ایران

علاوه بر حضور پرشمار طرفداران رونالدو برای استقبال از این فوق ستاره و بازتاب آن در رسانه های دنیا، دو کار ارزشمند و انسان محبت آمیز ای که این فوق ستاره انجام داد، تحسین ها و تمجید های متعددی را به همراه داشت و می توان گفت مقدار محبوبیت این بازیکن حداقل در ایران افزایش یافت.

رونالدو به درخواست مسئولین باشگاه های پرسپولیس و النصر برای ملاقات با کودکی که ویدیوی گریه های او برای اسطوره اش وایرال شده بود، جواب مثبت داد. او سپس با دختر بااستعدادی به نام فاطمه حمامی که تابلوی CR7 را با پا کشیده بود، ملاقات داشت و اینگونه قلب ها و انرژی مثبت را از آن خود کرد.

انتشار این ویدیو ها در صفحه رسمی النصر، واکنش های مثبت زیادی را در پی داشت. به نحوی که آنالیز صفحه شخصی و رسمی کریستیانو نشان می دهد که طی کمتر از 48 ساعت حضور این فوق ستاره در ایران، او حدود 400 هزار فالوور نو گرفته و آمار کل فالوور های او به 605 میلیون و 600 هزار نفر رسیده است.

آنالیز نمودار طی شده در دریافت دنبال کننده های نو صفحه رسمی رونالدو نشان می دهد که میانگین و به طور روزانه، 100 هزار فالور نو در پی کننده های او اضافه می شدند، ولی از زمان حضور در تهران، این نمودار رشد قابل توجهی گرفت.

در هفته اخیر، رونالدو به طور میانیگن در هر روز حدود 100 هزار دنبال کننده نو دریافت نموده، ولی روز گذشته و زمان حضور در تهران، جذب فالور های نو رشد زیادی داشته است.

نمودار کلی رشد فالوور های رونالدو نشان می دهد که او طی 48 ساعتی که در ایران حضور داشته، حدود 400 هزار دنبال کننده نو گرفته است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "اتفاق جالب برای اینستاگرام رونالدو در جریان سفر به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق جالب برای اینستاگرام رونالدو در جریان سفر به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید