ادعای رییس اتحادیه مشاوران املاک: بازار اجاره آرام است!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری گفت: بازار اجاره آرام است و من تمامی شایعات در مورد افزایش چشمگیر نرخ اجاره را رد می کنم، چراکه هنوز مصوبات ستاد ملی مقابله باکرونا در مورد بازار اجاره در کشور اجرا می گردد و هیچ مالکی حق ندارد، اجاره را بیش از نرخ مصوب افزایش دهد و یا حکم تخلیه برای مستاجر دریافت کند.

ادعای رییس اتحادیه مشاوران املاک: بازار اجاره آرام است!

به گزارش باشگاه وبلاگ کاتالوگ، به گفته رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و افزایش مقدار تسهیلات در سال نو خود می تواند نقش بسیار موثری در آرام تر شدن بازار اجاره داشته باشد.

معمولا فصل جا به جایی مستاجران، از خرداد شروع می گردد و طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ مالکی حق ندارد، حکم تخلیه برای مستاجر دریافت کند، جز آنکه بخواهد واحد مسکونی را برای سکونت خود و یا فرزند تخلیه کند. مصوبه مشخص سقف اجاره در سال های گذشته خود توانسته بازار اجاره را به سمت آرامش و کاهش نرخ تورم راهنمایی کند.

مشاهدات میدانی نشان می دهند که بازار اجاره در یک ماه گذشته با افزایش 30 تا 40 درصدی روبرو شده و به صورت چراغ خاموش در حال افزایش است و رصد فضای مجازی نشان می دهد که بعضی از کاربران از دریافت حکم تخلیه به وسیله مالکان گله مند هستند.

منبع: فرارو

به "ادعای رییس اتحادیه مشاوران املاک: بازار اجاره آرام است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای رییس اتحادیه مشاوران املاک: بازار اجاره آرام است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید