اماکن ناشناخته ، روستای نکارمن شاهرود، روستای رودها و چشمه ها

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، استان سمنان، استانی که چندان حرفی از آن در صنعت گردشگری نیست، در صورتی که پتانسیل های زیادی برای جذب گردشگران خارجی و ایرانی دارد. از جنگل ابر گرفته تا خانه طاهریان و پارک سیمرغ و.... روستای نکارمن شاهرود، یکی از اماکنی است که کمتر کسی آن را می شناسد، اما به حدی زیبا و دیدنی است که حتی اگر به قصد یک سفر کوتاه نیز واردش شوید، دلتان نمی آید که بدون سر کردن یک شب در آب و هوا و چشم انداز دل انگیزش آنجا را ترک کنید، پس بهتر است زمان بیشتری برای این روستا کنار بگذارید تا بتوانید یک دل سیر تمامی زیبایی هایش را از نزدیک دیدن کنید، از جمله آبشار نکارمن، چشمه نکارمن و.... با خبرنگاران همراه باشید.

اماکن ناشناخته ، روستای نکارمن شاهرود، روستای رودها و چشمه ها

جمع اضداد

روستای نکارمن از توابع شهر شاهرود در استان سمنان است که در دهستان خرقان و بخش بسطام قرار گرفته. اگر بخواهیم اینجا را جمع اضداد بخوانیم، اغراق نکرده ایم. منطقه سرسبزی در میان کویر خشک و بی آب و علف که چشمه های جوشان و آبشارهای خروشان را در خود جای داده است. رودخانه نکارمن، رودخانه ای فصلی است که در زمان تابستان، خشک می گردد اما در فصل های دیگر، با نشات گرفتن از چشمه نکارمن، 15 کیلومتر از دامنه های جنوبی رشته کوه شاهوار را با آب زلالش صفا می دهد. آبشار نکارمن نیز در ورودی فرعی روستا و در کیلومتر 13 جاده شاهرود به مجن واقع شده است.

اقامت در نکارمن شاهرود

برای رسیدن به این روستا، اگر از سمت تهران حرکت می کنید، می توانید به راحتی فاصله 404 کیلومتری بین تهران تا شاهرود را در کمتر از 5 ساعت طی کنید و سپس به 25 کیلومتری شمال این شهر بروید تا وارد روستای نکارمن شوید. اقامت در روستای نکارمن شاهرود به جز در صورت مهمان شدن در منزل روستاییان و یا چادر زدن در منطقه ها امن امکان پذیر نیست، اما می توانید پس از بازدید از این روستا به شاهرود بازگردید و در هتل ها یا اقامتگاه های این شهر اقامت کنید.

منبع: همگردی

به "اماکن ناشناخته ، روستای نکارمن شاهرود، روستای رودها و چشمه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اماکن ناشناخته ، روستای نکارمن شاهرود، روستای رودها و چشمه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید