طبیعت رازآلود کلاردشت آنچه تا به حال تجربه نکرده اید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، شهرهای شمالی کشور ایران، در تمامی فصول و ایام مختلف سال، پذیرای گردشگران و مسافران بوده و بسیاری از افراد لذت سفر به این منطقه ها را درک نموده اند. اما آنچه تا به حال تجربه ننموده اید طبیعت رازآلود کلاردشت است. کلاردشت را بهشت گمشده ایران می دانند. منطقه ای که جاذبه های گردشگری بی نظیر و فراوانی را در خود جای داده است. شما می توانید در هرکدام از فصل ها به این منطقه سفر نموده و از زیبایی های آن بهره مند گشت. آب و هوای کلاردشت، ییلاقی است. بنابراین می توانید فصل گرم تابستان را برای مشاهده طبیعت رازآلود و زیبای آن در نظر بگیرید.

طبیعت رازآلود کلاردشت آنچه تا به حال تجربه نکرده اید

شیرجه در جنگل های سرسبز و غرق در مه با اجاره ویلا

یکی از مهم ترین جاذبه هایی که در نواحی شمالی کشور به چشم می خورد، جنگل ها هستند. از میان جنگل های موجود در شمال کشور، بعضی از برترین ها محسوب می شوند. این جنگل ها در استان های مازندران، گیلان و گلستان واقع شده و سرسبزی و غرق در مه بودن آن ها با مجذوب کنندهیت های فراوانی روبرو است.

این عوامل باعث شده تا جنگل های شمال کشور یکی از محبوب ترین مقاصد سیر و سفر ایرانیان در فصول و ایام مختلف سال باشند. بسیاری از مسافران و گردشگران لذت شیرجه در جنگل های سرسبز و غرق در مه نواحی شمالی کشور را با اجاره ویلا در شمال کشور تکمیل می نمایند، تا دغدغه ای بابت اسکان چندروزه خود در این منطقه ها نداشته باشند. در این صورت این امکان را دارند که از محل زندگی گونه های بسیار متنوع گیاهی و جانوری بازدید به عمل آورده و مهم ترین منطقه ها ذخیره زیست کره در دنیا را دیدن نمایند.

ارتفاع با چشم انداز بی نظیر از طبیعت در آبشار هریجان کلاردشت

آبشارها یکی از جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیار زیبا و پرطرف دار محسوب می شوند. استان های شمالی کشور از این نوع جاذبه ها بهره بسیاری برده اند. یکی از این آبشارها که در استان مازندران، شهر چالوس، بخش کلاردشت و در روستای سرسبز و زیبای هریجان واقع شده، آبشار هریجان است.

هریجان در حقیقت یکی از خوش آب و هواترین منطقه ها در این استان بوده و آبشار هریجان در غرب این روستا قرار گرفته است. شما می توانید فصول مختلف سال را برای سفر به کلاردشت و بازدید از این آبشار زیبا و باریک انتخاب کنید. اما با این حال برترین زمان سفر به این منطقه و بازدید از این آبشار زیبا، اردیبهشت ماه است. چراکه در این ماه این منطقه، فضای بسیار زیبا و رنگارنگی پیدا می نماید.

از سوی دیگر با سفر به این منطقه در ماه اردیبهشت می توانید از گیاهانی بازدید کنید که عمر بسیار کوتاهی داشته و تنها در این ماه در این منطقه می رویند. دیدنی این آبشار از ارتفاع لذت منحصر به فردی دارد. اما حواستان باشد که بالاترین نقطه آبشار را برای دیدن انتخاب نکنید.

چراکه امکان و خطر سقوط وجود دارد. از سوی دیگر حیوانات خطرناکی در این منطقه زیست می نمایند که ممکن است با آن ها برخورد داشته باشید. شما می توانید علاوه بر ماه اردیبهشت و فصل بهار، در فصل تابستان هم به این ناحیه سفر کنید.

اما پیش از اقدام به سفر به اجاره ویلا در کلاردشت دست بزنید. ویلاهای موجود در این منطقه ها متفاوت بوده و انواع مختلفی داشته و با تجهیزات و امکانات گوناگونی هم به اجاره مسافران و گردشگران درمی آیند. بنابراین می توانید براساس سلیقه شخصی خود و بودجه ای که در اختیار دارید، محل مناسب برای سکونت خود را انتخاب کنید.

رزرو آنی اقامتگاه با سایت های اجاره ویلا

در گذشته افرادی که قصد سفر به نقاط مختلف کشور را داشتند پیش از مسافرت، به سراغ آژانس های مختلف می رفتند و سعی داشتند به وسیله مراجعه به این مراکز، مکان مناسب برای اقامت خود را اجاره و یا رزرو نمایند. بعلاوه می توانستند پس از سفر به منطقه، مکانی را برای اقامت در نظر بگیرند. این کار با دشواری های فراوانی روبه رو بود. حتی این امکان وجود داشت که اقامتگاه مورد نظر شما در منطقه پیدا نگردد.

این دشواری ها، لذت سفر شما را کاهش می داد و یا حتی این امکان وجود داشت که به طور کلی از مسافرت منصرف شوید و یا سفرتان با دغدغه های زیادی روبرو گردد. اما امروزه، این اقدامات به وسیله اینترنت و با مراجعه به سایت های اجاره ویلا به راحتی امکان پذیر شده است.

در این وب سایت ها انواع و اقسام ویلاها، اقامتگاه ها، سوئیت ها و… جمع آوری شده، پس شما می توانید با مراجعه به این وب سایت ها تصاویر اقامتگاه های مختلف را مشاهده کنید. امکانات و تجهیزات رفاهی آن ها از قبیل پارکینگ، حمام، سرویس بهداشتی، تعداد اتاق ها، دوربین مدار بسته و… را آنالیز کرده و یا با مشاهده نقشه، موقعیت جغرافیایی و مکانی دقیق آن ها را بدانید.

حتی می توانید نظرات کاربرانی را که پیش از شما به اجاره این اماکن دست زده اند، مورد مطالعه و آنالیز دقیق قرار دهید و یا قیمت رزرو و اجاره را بازرسی کنید. سپس مکان مناسب را برای اقامت چند روزه خود در نظر بگیرید. یکی از مهم ترین ویژگی های سایت های اجاره ویلا، امکان رزرو آنی و قطعی اقامتگاه است.

یکی از مقصدهای پرطرفدار اطراف تهران کردان است که دارای ویلاهای بسیار مجذوب کننده و مفرح است و می تواند تفریحات آخر هفته شما را تضمین کند. برای رزرو آنلاین ویلا کردان در هر زمانی از شبانه روز و در تمامی روزهای هفته، در هر نقطه ای که واقع شده باشید، می توانید با خیالی مطمئن به ثبت و رزرو مکان مورد نظر خود دست بزنید. پس از آن با خیالی آسوده و بدون دغدغه سفر خود را شروع کنید.

منبع: فوت و فن

به "طبیعت رازآلود کلاردشت آنچه تا به حال تجربه نکرده اید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت رازآلود کلاردشت آنچه تا به حال تجربه نکرده اید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید