بازدید شبانه مدیر کل میراث فرهنگی فارس از وضعیت اسکان اضطراری مسافران نوروزی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، در پی حادثه سیل شیراز مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس با حضور در شبستان امام خمینی شاهچراغ و حسینیه بلوار گلستان از اسکان مسافران و میهمانان نوروزی بازدید کرد.

بازدید شبانه مدیر کل میراث فرهنگی فارس از وضعیت اسکان اضطراری مسافران نوروزی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، در این بازدید که مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی فارس به همراه سید موید محسن معاون گردشگری و امید حقیقت به نمایندگی از دکتر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور حضور داشتند ، مسائل سیل زدگان مورد آنالیز نهاده شد.

دبیر خدمات اجرایی سفر استان فارس با بیان استفاده حداکثری توان این اداره کل در این بحران ابراز داشت: این اداره کل نیز همانند تمامی دستگاه های اجرایی استان، مشغول خدمات دهی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

امیری ادامه داد: هتل ها و مراکز اقامتی استان فارس ، آمادگی دارند تا با توجه به ظرفیت خالی موجود، نسبت به اسکان موقت مسافران در راه مانده، اقدام نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس همچنین از آمادگی کامل تمامی ادارات و نمایندگی های این اداره کل درشهرستان های استان فارس اطلاع داد و اضافه کرد: اقدامات لازم برای آماده باش کلیه پرسنل ابلاغ شده و تمامی نیروهای این اداره کل به صورت شبانه روزی در خدمت مسافرین و مردم خواهند بود.

وی در انتها بیان داشت: مسافران برای اطلاع از محل اسکان و دیگر اطلاعات ضروری سفر، می توانند به وسیله شماره های 07132240203 و 7132244067 با دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس تماس بگیرند.

منبع: میراث آریا

به "بازدید شبانه مدیر کل میراث فرهنگی فارس از وضعیت اسکان اضطراری مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید شبانه مدیر کل میراث فرهنگی فارس از وضعیت اسکان اضطراری مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید