ببینید؛ شخصیت تازه رینا برای تکن 8 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از شخصیت تازه رینا (Reina) برای بازی مبارزه ای تکن 8 رونمایی نموده است.

ببینید؛ شخصیت تازه رینا برای تکن 8 رونمایی شد

کوهی ایکدا (Kohei Ikeda)، کارگردان بازی، می گوید که رینا شخصیتی است که در جریان توسعه داستان تکن 7 حدود یک دهه پیش در فکر سازندگان ایجاد شد. او در داستان تکن 8 نقشی حیاتی دارد. علی رغم ظاهر شیک و جذابش، او عناصری از شرارت را درون خود دارد که منعکس نماینده دوگانگی شخصیت او در نوع شخصیت و سبک مبارزه است.

رینا از یک سبک مبارزه آکروباتیک که ریشه در تایدو دارد، بهره برده و از تکنیک های سریع و بی رحمانه مانند ضربات چاقو، ضربه زدن به چشم و خراشیدن بدن استفاده می نماید که شخصیت او را منعکس می نمایند. او از یک حرکت ویژه به نام سنتای برای رسیدن سریع به حریف استفاده کرد و با اونسوکو حملات قدرتمندی را با پاهای چابکش انجام می دهد. علاوه بر این، رینا به نحوی تکنیک هایی مانند Wind God Fist و Spinning Demon را انجام می دهد که مترادف با کاراته سبک میشیما هستند.

ایکدا در رابطه با طراحی این شخصیت می گوید:

بازی تکن 8 در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

ببینید؛ تریلرهای شخصیت های تکن 8
منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ شخصیت تازه رینا برای تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ شخصیت تازه رینا برای تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید