برنامه های تیم ملی تکواندو در بخش پومسه تشریح شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، رقابتهای قهرمانی جهان در بخش پومسه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. طبق بخشنامه فدراسیون جهانی، تیم های ملی می بایست تا 23 آبان ماه ثبت نام خود را روی سایت مسابقات قطعی کنند. این درحالیست که فدراسیون تکواندو کشورمان نه تنها خبر برگزاری این رقابتها را پوشش نداده بلکه برنامه های رقابتهای انتخابی را نیز اعلام نکرده است.

برنامه های تیم ملی تکواندو در بخش پومسه تشریح شد

حسینعلی نظری سرمربی تیم ملی پومسه کشورمان در مورد برگزاری این مسابقات به وبلاگ کاتالوگ گفت: فدراسیون تا به امروز در مورد این رقابتها تصمیمی اتخاذ نکرده و در صورتی که شرکت تیم ملی کشورمان در این مسابقات قطعی شود، ما نیز برنامه های خود را اجرایی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تلاش مدیریت ما در این رابطه اقتضایی است و آنچه که به سود تکواندو کشور باشد رقم خواهد خورد. در این خصوص باید با استفاده از سیستم مجازی وارد عمل شویم تا در شرایط شیوع ویروس کرونا خدای ناکرده تکواندوکاران با مشکل روبرو نشوند.

نظری اضافه کرد: مسابقات این دوره در دو بخش آزاد و ملی برگزار می شود که در بخش آزاد شرکت کنندگان می توانند فیلم های خود را در قسمت های مختلفی که در بخشنامه آمده تهیه و ارسال کنند. یکی از بخش های جذاب آن برگزاری مسابقات خانوادگی است، یعنی پسر و پدر، دختر و پدر، پدر بزرگ و نوه و … می توانند به صورت تیمی در مسابقات شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی در مورد نحوه تشکیل تیم ملی هم گفت: بدون شک برگزاری مسابقات انتخابی در دستور کار خواهد بود، البته اطلاعاتی که از پومسه روها داریم نیز در این رقابتها مورد نظر خواهد بود. ولی هر چه هست از طریق فضای مجازی کار را پیش خواهیم برد. ضمن اینکه در تهیه و ارسال فیلم پومسه ملی پوشان نظارت مستقیم خواهیم داشت تا بهترین اتفاق برای تکواندو ایران در این دوره رقم خورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برنامه های تیم ملی تکواندو در بخش پومسه تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های تیم ملی تکواندو در بخش پومسه تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید