بیانیه فدراسیون ورزش های ناشنوایان در واکنش به انتشار ویدئوی بانوی کاراته کای ناشنوا

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، فدراسیون ورزش های ناشنوایان در پی اظهارات بانوی کاراته کای ناشنوا بیانیه ای را صادر کرد.

بیانیه فدراسیون ورزش های ناشنوایان در واکنش به انتشار ویدئوی بانوی کاراته کای ناشنوا

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، در پی اتفاقات به وجود آمده درباره ویدئوی منتشرشده ورزشکار کاراته کای ناشنوایان، این فدراسیون بیانیه ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

پیرو ویدئوی منتشرشده به وسیله ورزشکار کاراته کای ناشنوا، سرکار خانم آرزو قادری مبنی بر حذف نامبرده در مسابقه انتخابی بیست وچهارمین دوره بازی های المپیک ناشنوایان، موارد زیر برای تنویر افکار و روشنگری حضورتان ایفاد می گردد:

با عنایت به برگزاری نشست عوامل فنی و پیرو آن کمیته فنی، در برنامه ریزی برای گزینش برترین و شایسته ترین ورزشکاران (از بعد کیفی) به عنوان نمایندگان کاروان ورزشی کشورمان در رویداد یادشده و از سویی با توجه به فرصت کم و حساسیت بالای بازی های پیش رو، برای انتخاب برترین افراد به لحاظ فنی، مقرر شد برای شرکت در مرحله اول اردوی آماده سازی تدارکاتی، از تمامی ورزشکاران و قهرمانان دوره قبل که از آمادگی خوبی برخوردار بودند، دعوت صورت پذیرد.

نامبرده با حضور در مسابقات انتخابی که با قضاوت شش داور و در حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون و مسئولان انجمن مربوطه (به عنوان ناظر) برگزار گردید، مقابل حریف خود، خانم مهناز حسن زاده (دارنده عنوان سومی و مدال طلای تیمی مسابقات جهانی اخیر) در وزن خود با اختلاف (8 بر3) بازنده شد و از این مرحله از اردوها حذف شد. لازم به یادآوری است تمامی اسناد برگزاری رقابت ها و امتیازهای ورزشکاران در مسابقه یادشده در کمیته فنی فدراسیون موجود است.

فدراسیون ورزش های ناشنوایان مراتب همدلی خود را بابت ناراحتی خانم آرزو قادری از عدم توانایی و عدم حضور در مسابقات المپیک ابراز می دارد، اما به عنوان مقام مسئول، مسئولیتی فراتر از ابعاد فردی به وسعت ایران عزیزمان برای خود قائل است و تمامی صحبت های ایشان را کذب دانسته و تحت تأثیر افکار القایی مربیان شنوای ایشان، ارزیابی می نماید. امیدواریم این ورزشکار عزیز مانند سایر ورزشکاران که نتوانستند از آزمون انتخابی، سربلند بیرون بیایند، به قوانین و مقررات احترام بگذارد و تمام کوشش خود را برای شرکت در رویدادهای دیگر به کار ببرد.

فدراسیون ورزش های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیانیه فدراسیون ورزش های ناشنوایان در واکنش به انتشار ویدئوی بانوی کاراته کای ناشنوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه فدراسیون ورزش های ناشنوایان در واکنش به انتشار ویدئوی بانوی کاراته کای ناشنوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید