ترامپ دوباره مدعی شد: در خصوص ایران عجله ای در کار نیست

به گزارش وبلاگ کاتالوگ به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار با نورندا مودی، نخست وزیر هند مدعی شد که برای توافق با ایران عجله ای وجود ندارد و هیچ فشار زمانی در کار نیست.

ترامپ دوباره مدعی شد: در خصوص ایران عجله ای در کار نیست

نارندرا مودی و دونالد ترامپ در حاشیه نشست سران گروه 20 دیدار کردند.

دونالد ترامپ که در مورد محورهای مذاکرات خود با نارندرا مودی با وبلاگ کاتالوگ صحبت می کرد، در پاسخ به این پرسش که پیامتان برای ایران چیست؟ گفت: پیامی که در سه روز اخیر بارها تکرار نموده ام، عجله ای درکار نیست.

ترامپ در همین ارتباط مدعی شد: در مورد ایران، ما کلی وقت داریم- هیچ عجله ای وجود ندارد. آنها می توانند فراغ بال داشته باشند. امیدوارم، آخر کار اوضاع رو به راه گردد. اگر اینطور شد، عالی است؛ اگر هم نشد با خبر می شوید.

این نخستین بار نیست که ترامپ مدعی می گردد درباره ایران عجله ای در کار نیست. او پیش از شروع سفر خود به ژاپن در روز چهارشنبه نیز در مورد ایران گفته بود: آنها می توانند الان به سرعت به اوضاع مالی شان سروسامان بدهند یا این که 10 سال دیگر آن را حل نمایند. هرچه که بخواهند من مسئله ای ندارم. وقت کافی دارم. در میان مدت، تحت تحریم های خیلی قدرتمندی هستند.

ترامپ و مقام های آمریکایی مدعی هستند که هدف نهایی کمپین فشار حداکثری علیه ایران وادار کردن این کشور به مذاکره و دستیابی به یک توافق تازه است، هرچند در مقابل ایران هرگونه مذاکره مجدد با آمریکا را با توجه به سیاست های خصمانه این کشور و همچنین نقض تعهدات پیشین بویژه در موضوع برجام رد نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترامپ دوباره مدعی شد: در خصوص ایران عجله ای در کار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ دوباره مدعی شد: در خصوص ایران عجله ای در کار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید