توزیع 6 میلیارد ریال اقلام ورزشی به مدارس استان در قالب طرح کاروان مهر بانشاط

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس از توزیع 6 میلیارد ریال اقلام ورزشی به مدارس استان در قالب طرح کاروان مهر بانشاط خبر داد .

توزیع 6 میلیارد ریال اقلام ورزشی به مدارس استان در قالب طرح کاروان مهر بانشاط

به گزارش خبرنگاروبلاگ کاتالوگدفترمازندران درساری، علیرضا سعدی پور در آستانه سال تحصیلی 1401-1400 گفت: خداوند را شاکریم که توفیق آن را داشتیم تا در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس لوازم و تجهیزات ورزشی به ارزش ریالی 6 میلیارد ریال در سطح مدارس شهرستانها و منطقه ها استان در قالب طرح کاروان مهر بانشاط توزیع کنیم.

وی اضافه کرد: این اقلام ورزشی در قالب 100 عدد میز پینگ پونگ، توپ فوتبال، فوتسال، والیبال و ... در اختیار ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و منطقه ها قرار می گیرد تا طبق اولویت بندی بین مدارس نیازمند توزیع کنند.این اقلام بخشی از نیازهای ورزشی مدارس را تأمین می کند و امیدواریم تا در ادامه سال تحصیلی هم بتوانیم بخش دیگری از این نیاز را تأمین کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: هفته آینده مقداری تجهیزات از جمله کامپیوتر و ... هم بین شهرستانها توزیع خواهیم کرد و در سال تحصیلی پیش رو در قالب پروژه مهر قصد داریم تا هنرستان ها را هم به صورت ویژه ببینیم و تجهیزاتی را بین هنرستان های استان هم توزیع کنیم.

وی گفت: اولویت و نحوه توزیع این تجهیزات به مدارس در اختیار ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و منطقه ها استان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "توزیع 6 میلیارد ریال اقلام ورزشی به مدارس استان در قالب طرح کاروان مهر بانشاط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 6 میلیارد ریال اقلام ورزشی به مدارس استان در قالب طرح کاروان مهر بانشاط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید