جانی دپ را کتک زدم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، امبر هرد، بازیگر خوش قیافه هالیوودی و همسر سابق جانی دپ در یک فایل صوتی اعتراف کرد که جانی دپ را شکنجه داده است.

جانی دپ را کتک زدم

در این فایل صوتی جنجالی بالاخره اعتراف کرد که همسر سابقش، جانی دپ، را کتک زده و در موارد متعددی وسایلی مانند قابلمه، گلدان و ماهیتابه را به سمت او پرت نموده است. این بازیگر 33 ساله در یک سری فایل های صوتی که این زوج در سال 2015 و در جریان صحبت در خصوص مسائل زندگی زناشویی شان داشته اند از درگیری های خشونت آمیز خود و جانی دپ گفته است.

در یکی از این فایل های صوتی، هرد خطاب به دپ چنین می گوید: متاسفم که مانند یک سیلی معمولی به صورتت ضربه نزدم اما در واقع تو را می زدم. مشت نمی زدم. عزیزم، تو مشت نمی خوردی. نمی دانم که در آن لحظه حرکت دستم چه بود اما تو حالت خوبه. به تو آسیب نرساندم، به تو مشت نزدم. داشتم به تو سیلی می زدم. امبر هرد که سفیر حقوق زنان و هوادار افشاگری در خصوص خشونت های خانگی است در ادامه صحبت های خود جانی دپ را به خاطر فرار از جروبحث آخر شب با خود سرزنش می نماید و می گوید: تو یک بچه هستی. بزرگ شو جانی.

وی در ادامه به این بازیگر 56 ساله نامزد جایزه اسکار چنین می گوید: تو به اندازه کافی یک حیوان را تحریک می کنی. در نهایت این کار را می کنی. مهم نیست که این کار چقدر محبت آمیز باشد، اصلاً جالب نیست. این صحبت ها تنها یکی از موارد درگیری های هرد و دپ در جریان دو ساعت جلسه درمانی رسمی است که با رضایت خود آنان روی تلفن همراه هرد ضبط شده و به تازگی در اختیار روزنامه دیلی میل قرار گرفته است. چندین فایل صوتی دیگر نیز وجود دارد که انتشار آن ها جزییات جنجالی بیشتری را در خصوص درگیری های این دو و کتک کاری هایشان که با یک طلاق طولانی به خاتمه رسید فاش خواهد نمود.

منبع: همگردی

به "جانی دپ را کتک زدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانی دپ را کتک زدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید