دو سالن تئاتر شهر مشهد بازگشایی می گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران/خراسان رضوی سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از بازگشایی دو سالن اصلی تئاتر شهر مشهد و سالن بهار اطلاع داد.

دو سالن تئاتر شهر مشهد بازگشایی می گردد

رضا هژبر کلالی در گفت وگو با وبلاگ کاتالوگ با اشاره به بازگشایی دو سالن تئاتر شهر مشهد، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته برای بازگشایی سالن تئاتر شهر و سالن بهار این دو سالن نمایش از روز 20 فروردین ماه 1401 بازگشایی شده و میزبان علاقمندان هنرهای نمایشی خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال نو شاهد اتفاق های خوب کمی و کیفی برای تئاتر مشهد و استان باشیم.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مورد جزئیات بازگشایی این دو سالن تئاتر، توضیح داد: تا هفته آینده کارگروهی برای آنالیز و رسیدگی به جزییات این طرح تشکیل خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه سالن ها هنوز مشکلاتی شامل نورپردازی و تجهیزات کف و جایگاه دارند، امیدواریم در جلسات این کارگروه فرایند برنامه ریزی ها و جذب اعتبار به خوبی پیش برود و بتوانیم به وعده بازگشای در تاریخ مشخص شده عمل کنیم.

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سالن های اصلی تئاتر شهر مشهد و سالن بهار پس از نخستین تعطیلی سالن های نمایش کشور همزمان با شیوع موج اول کرونا در سال 1398 تعطیل شد و پس از آن در پی اختلافات موجود میان شهرداری مشهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت عمومی برای اجرای نمایش های تئاتر بازگشایی نشد. با وجود درخواست های متعدد اهالی تئاتر مشهد و وعده های چندباره مسئولان برای بازگشایی سالن تئاتر شهر مشهد همچنان تعطیل بوده و تنها به منظور اجرای بعضی نمایش ها و مراسم خاص درهای آن بر روی مخاطبان گشوده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دو سالن تئاتر شهر مشهد بازگشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو سالن تئاتر شهر مشهد بازگشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید