رئیس FIFA: پول ما متعلق به همه است، به لیگ ها یاری اقتصادی می کنیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، براساس طرحی که فیفا در نظر دارد، نهادی مستقل از سوی آنها تاسیس خواهد شد تا بر اساس احتیاج فدارسیون ها و لیگ های مختلف به آنها یاری کند.

رئیس FIFA: پول ما متعلق به همه است، به لیگ ها یاری اقتصادی می کنیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کاتالوگ، فیفا ذخایر اقتصادی مناسبی دارد و این به ما این توانایی را می دهد تا نهادی را برای یاری به فوتبال تاسیس کنیم. پولی که در اختیار ما است متعلق به فیفا نیست بلکه به تمام فوتبال جهان تعلق دارد و این وظیفه و مسئولیت ما است که در چنین شرایطی که فوتبال احتیاج دارد به آن یاری کنیم. باید این را بدانید که ما اینجا هستیم تا بهترین راهکار ممکن را برای این مسائل پیدا کنیم. شما تنها نخواهید بود. تمام جهان از اینکه پول در چه مسیری، در کجا و به چه منظور هزینه خواهد شد اطلاع خواهد یافت. همچنین جدا از این صندوق اقتصادی، یاری هایی نیز برای فدراسیون هایی که از بیماری کرونا صدمه دیده اند در نظر گرفته خواهد شد.

براساس طرحی که فیفا در نظر دارد، نهادی مستقل از سوی آنها تاسیس خواهد شد تا بر اساس احتیاج فدارسیون ها و لیگ های مختلف به آنها یاری کند. این نهاد اقتصادی مستقل از فیفا خواهد بود و گزارش عملکرد خود را بصورت شفاف منتشر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیس FIFA: پول ما متعلق به همه است، به لیگ ها یاری اقتصادی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس FIFA: پول ما متعلق به همه است، به لیگ ها یاری اقتصادی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید