رونمایی از 2 کتاب در موزه کتابخانه اختصاصی مجموعه نیاوران

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، موزه کتابخانه اختصاصی نیاوران در ادامه نمایشگاه های دوره ای و رونمایی آثار خود، این بار از دو جلد کتاب اثر رولف بنی عکاس مشهور کانادایی برای نخستین بار رونمایی کرد.

رونمایی از 2 کتاب در موزه کتابخانه اختصاصی مجموعه نیاوران

به گزارش وبلاگ کاتالوگ به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، رولف بنی که از جمله چهره های برجسته تاریخ عکاسی دنیا به شمار می رود در دو کتاب پل فیروزه چاپ شده در سال 1975 میلادی و عناصر سرنوشت چاپ شده در سال 1978میلادی که در موزه کتابخانه نیاوران در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته به مسائل فرهنگی، روابط انسانی و همچنین معرفی مکان های دیدنی ایران پرداخته است.

این دو کتاب که به دنبال تقاضای بازدیدکنندگان برای نمایش کتاب های امضا دار موجود در این موزه به نمایش درآمده از جمله کامل ترین مجموعه های تصویری در نشان دادن ویژگی های فرهنگی، شیوه زندگی و اقلیم های متنوع جغرافیایی در ایران است و شامل تصاویری از مناظر، بناها، آثار باستانی، مردم و فرهنگ ایران بوده و به دو زبان فارسی و انگلیسی به چاپ رسیده است.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد موزه کتابخانه اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران که این فضا را از سایر کتابخانه های دیگر متمایز ساخته و آن را مبدل به فضای موزه ای کرده، وجود گنجینه ای ارزشمند از کتب اهدایی از طرف سران کشورها، هنرمندان، شعرا و نویسندگان نامی از جمله پروین اعتصامی، علی نقی وزیری، منوچهر آتشی، جان اف کندی، والت دیزنی، جواهر لعل نهرو، رولف بنی، گریشمن و امضای بسیاری از افراد دیگر است.

علاقه مندان برای بازدید از این آثار ارزشمند می توانند تا سرانجام آذر ماه از ساعت 8 تا 16 به موزه کتابخانه سلطنتی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و این مجموعه تا ساعت 17 فعال است.

منبع: میراث آریا

به "رونمایی از 2 کتاب در موزه کتابخانه اختصاصی مجموعه نیاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 2 کتاب در موزه کتابخانه اختصاصی مجموعه نیاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید