زیباترین پارک های ملی ژاپن که از چشم ها پنهان مانده اند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، وقتی به کشور ژاپن فکر می کنیم، فکر بیشتر افراد به سمت ابرشهر توکیو سوق پیدا می نماید؛ شهری که دست برج های آن به آسمان رسیده است و تکنولوژی های مدرن در حال بلعیدن زندگی روزمره مردم هستند. تصور رایج دیگری که از ژاپن وجود دارد به یکی از سمبل های این کشور، کوه فوجی مربوط می گردد که با شکوه و صلابتی خاص خون ابرها را می ریزد. چنانچه احساسات بیشتری به خرج دهیم، شاید برای بسیاری از افراد شکوفه های بهاری گیلاس نیز تداعی کننده تصویری زیبا از ژاپن باشند. ولی ژاپن یک چهره مجذوب کننده دیگر نیز دارد؛ پارک های ملی بی نظیری که از چشم بسیاری از گردشگران پنهان مانده اند. در ادامه به معرفی بهترین پارک های ملی ژاپن می پردازیم. پس با خبرنگاران و زیباترین پارک های ملی ژاپن همراه باشید

زیباترین پارک های ملی ژاپن که از چشم ها پنهان مانده اند

زیباترین پارک های ملی ژاپن: پارک ملی فوجی-هاکون-ایزو

همان طور که از نامش پیدا است، پارک ملی فوجی-هاکون-ایزو زادگاه کوه فوجی و محبوب ترین پارک ملی ژاپن است. هرچند کوه فوجی بزرگترین نقطه تمایز فوجی-هاکون-ایزو از منطقه ها دیگر ژاپن است، ولی این پارک دلایل بیشتری برای محبوبیت خود دارد. پارک ملی فوجی-هاکون-ایزو علاوه بر کوه فوجی، زادگاه بیش از 1000 جزیره آتشفشانی دیگری است که در نوار ساحلی پارک پراکنده شده اند. دریاچه ها، چشمه های آب گرم، آبشارها، منظره ها جنگلی، دامنه های آتشفشانی پوشیده از گذازه های سرد و مزارع طبیعی رنگارنگ ازجمله جذابیت هایی است که در این پارک خواهید دید. به هیچ عنوان دوربین خود را از قلم نیاندازید؛ آنچه را که می بینید کسی بدون مدرک باور نخواهد کرد.

بهترین پارک های ملی ژاپن: پارک ملی آکان ماشو

آکان ماشو یکی از قدیمی ترین پارک هایی است که ژاپن هزینه زیادی برای حفظ آن کرده است. اکوسیستم های متنوع و طیف گسترده ای از جاذبه ها در این پارک قرار گرفته اند تا آن را برای ورود به فهرست ما ارزشمند سازند. شاید بتوان هفته ها صرف بازدید از زیبایی های طبیعی آکان ماشو کرد و همچنان چیزهای نو برای کشف کردن وجود داشته باشد. دهانه های آتشفشانی خارق العاده، جنگل های رنگارنگ و دریاچه های شفاف این پارک به راحتی می توانند شما را غرق در آرامش خالص نمایند. از دریاچه های دوست داشتنی اونتو و آکان گرفته تا کوه های میاکان و نیشیبتسو و چشمه های آب گرم کاوایا ثروت های طبیعی این منطقه هستند که نفس شما را در سینه بند خواهند کرد.

زیباترین پارک های ملی ژاپن: پارک ملی شیروتوکو

این پارک دقیقا در شمال شرق هوکایدو مستقر شده است و موقعیت دورافتاده و منزوی آن باعث شده است تا منظره ها زیبای آن تا به امروز بکر و دست نخورده باقی بماند. مهمترین جذابیت های پارک ملی شیروتوکو پنج دریاچه بسیار شفافی است که در این منطقه قرار گرفته اند. از جذابیت های دیگر پارک، پرتگاه کاموواکا است که قطعا ارزش تلاشی که گردشگران برای بازدید از آن می نمایند را دارد. برای لذت بردن از منظره ها دوست داشتنی شیروتوکو کافی است در مسیر ویژه ای که برای بازتماشامایندگان پارک در نظر گرفته است قدم بردارید.

بهترین پارک های ملی ژاپن: پارک ملی نیکو

نیکو محل استقرار معبد توشوگو و یکی از زیباترین پارک های ملی در کل جهان است. پارک مملو از جاذبه های تاریخی است و معبد توگوشو یکی از مهمترین آنها به شمار می رود. این معبد آرامگاه یک رهبر بودایی معروف با نام رینوجی است. تماشا صحنه هایی که نفس شما را در سینه بند کند، یک اتفاق معمول در نیکو است. به تمامی گردشگران این منطقه تضمین داده می گردد از آنچه خواهند دید لذت خواهند برد. آبشار کیگون، دریاچه چوژنی، کوه نانتای، کوه نیکو و آسمان آبی که کل منطقه را پوشانده است مهمترین المان هایی هستند که بازدید از پارک ملی نیکو را به یک باید تبدیل می نمایند.

زیباترین پارک های ملی ژاپن: پارک ملی کراما شوتو

مجمع الجزایر زیبایی که در کنار اوکیناوا قرار گرفته اند، این مکان را به یک رویا شبیه ساخته اند. این پارک که طبیعتی استوایی دارد، با آب های فیروزه ای رنگ و بکر که در نزدیکی سواحل رنگ آنها به کرم تغییر پیدا می نماید احاطه شده است. در این منطقه به وفور گیاهان سرسبزی را خواهید دید که مانند یک فرش طبیعی کل زیر پای شما را پوشانده اند. در سواحل مرجانی پارک غواصی کنید، روی ماسه ها استراحت کنید، با لاک پشت های دریایی تنبل دوست شوید و خود را آماده پایکوبی تا نیمه های شب نمایید. شاید حتی شانس تماشا نهنگ های گوژپشت را هم داشته باشید. کراما شوتو به معنای واقعی کلمه یک بهشت زمینی است.

بهترین پارک های ملی ژاپن: پارک ملی یوشینو-کومانو

ساختارهای منحصربه فرد سنگی که کل خط ساحلی پارک ملی یوشینو-کومانو را احاطه کرده اند، آن را به یکی از شگفتی های طبیعی ژاپن تبدیل می نمایند. صخره های شگفت انگیزی را خواهید دید که سر از آب بیرون آورده اند و منظره ها بسیار چشم نوازی را خلق کرده اند. در این پارک منظرههای متنوعی را خواهید یافت که با یکدیگر ترکیب شده و مرز قوانین زمین شناسی را محو کرده اند. رودخانه ها با وقار خاصی از میان دره های پر پیچ و تاب عبور می نمایند و با عبور از پیش چشمان شما به سمت جنگل های و دره ها حرکت می نمایند. در مسیر رودخانه ها می توان چندین آبشار و معبد کوچک و بزرگ دید.

زیباترین پارک های ملی ژاپن: پارک ملی توادا-هاشیمانتای

چندین مسیر فوق العاده در این منطقه کوهستانی تدارک دیده شده است تا بازتماشامایندگان به راحتی به زیباترین بخش های پارک دسترسی داشته باشند. همراه با تغییر فصل ها تحولات زیادی در این پارک رخ می دهد که باعث جذابیت منحصربه فرد آن در هر فصل می گردد. به ویژه در فصل زمستان، جنگل های پوشیده از برف جویو یک منظره تماشای و غیرعادی به وجود می آورند. و اما در فصل تابستان با جاری شدن زندگی در جان مجموعه غنی از جانوران و گیاهان این پارک، هزاران رنگ و طرح نو در این پارک رخ نمایی می نمایند. طبیعت آتشفشانی این منطقه بدین معنا است که چشمه های آب گرم فراوانی باید در پارک وجود داشته باشد. در این پارک گویی هیچ انتهایی برای کوه ها نیست.

منبع: همگردی

به "زیباترین پارک های ملی ژاپن که از چشم ها پنهان مانده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین پارک های ملی ژاپن که از چشم ها پنهان مانده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید