ساخت مسکن ویژه جذامیان در مشهد کلید خورد ، این بیماران بخش فراموش شده شهر هستند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با رأی اعضای شورای اسلامی شهر اولین قدم برای احداث مجتمع مسکونی جذامیان مشهدی با هبه پروانه ساختمانی به ارزش 20 میلیارد ریال برداشته شد.

ساخت مسکن ویژه جذامیان در مشهد کلید خورد ، این بیماران بخش فراموش شده شهر هستند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، هاشم دائمی با اشاره به یکی از مصوبات اخیر شورای اسلامی شهر مشهد در مورد بیماران جذامی، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، بازدیدهای متعددی از محل سکونت بیماران جذامی به منظور رسیدگی به مسائل و مسائل آنها انجام گرفته است.

او اضافه نمود: مجذومین، بخش فراموش شده جامعه هستند که برای تأمین ابتدایی ترین نیازهای خود در مضیقه هستند و نهادهای دولتی و تشکل های مردمی باید به کمک آنها بیایند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از این رو در راستای مسئولیت اجتماعی مدیریت شهری و پیگیری های مستمری که برای حمایت از جذامیان داشتیم، یکی از دستور کارهای پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد به موضوع پیش بینی تسهیلاتی برای احداث مجتمع مسکونی ویژه آنها اختصاص یافت.

او اعلام کرد: خرسندیم که پس از پیگیری های مداوم و همکاری های بین بخشی و پای کار آمدن دستگاه های متولی با مصوبه شورای اسلامی شهر اولین قدم برای احداث مجتمع مسکونی جذامیان مشهدی با هبه پروانه ساختمانی به ارزش 20 میلیارد ریال برداشته شد.

منبع:ایمنا

منبع: همشهری آنلاین

به "ساخت مسکن ویژه جذامیان در مشهد کلید خورد ، این بیماران بخش فراموش شده شهر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت مسکن ویژه جذامیان در مشهد کلید خورد ، این بیماران بخش فراموش شده شهر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید