شجاعی: نتوانستم آنگونه که باید به بسکتبال بانوان یاری کنم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، نایب رئیس مستعفی فدراسیون بسکتبال به این نکته اذعان کرد که نتوانسته است آنگونه که می خواهد، به بسکتبال بانوان یاری کند.

شجاعی: نتوانستم آنگونه که باید به بسکتبال بانوان یاری کنم

فریده شجاعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ کاتالوگ ، درباره استعفایش از نایب رئیسی بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: کوشش خود را برای ارتقا و پیشرفت بسکتبال بانوان کردم، اما نتوانستم آنگونه که می خواهم و باید به بسکتبال بانوان یاری کنم.

وی اضافه نمود: امیدوارم شخصی که در این پست انتخاب می گردد، قدرت داشته باشد و بتواند به بسکتبال یاری کند.

نایب رئیس مستعفی فدراسیون بسکتبال بعلاوه آرزو کرد نایب رئیس بانوان آینده این فدراسیون بتواند حضور پرقدرتی در مجامع بین المللی داشته باشد.

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، متن استعفای شجاعی به توضیح زیر است:

جناب آقای عسگریان

سرپرست محترم فدراسیون بسکتبال

با سلام و احترام

ضمن سپاس و قدردانی از پشتیبانی و حمایت های جنابعالی و جناب آقای دکتر طباطبایی و سایر همکاران و دلسوزان بسکتبال، اعلام می دارم که در این مدتی که در خدمت فدراسیون انجام وظیفه نموده ام، سعی نموده و صادقانه کوشیدم تا شاید دردی از دردهای متعدد بسکتبال رنجور بانوان درمان گردد و منافع ملی را بر مصالح فردی، جناحی و سیاسی ترجیح دادم و مفتخر و خشنودم که در این مدت کوتاه با وجود مخالفان و موانع اقتصادی و انسانی موجود توانستم با ایجاد حس همدلی و تکیه بر حرکت گروهی هدفمند و برنامه محور عملکردی قابل قبول از خود بر جا بگذارم و فعالیت هایی اثرگذار در حوزه های مختلف در سطح ملی و بین المللی را کلید بزنم، اما اکنون به علت عدم توان مبارزه با این مسائل و علی رغم علاقه فراوان به خدمت در راستای توسعه بسکتبال بانوان، ادامه راستا، میسر نمی باشد و بدین وسیله استعفای خود را تقدیم می دارم.

موفقیت جنابعالی و رئیس منتخب فدراسیون و همکاران عزیزم در فدراسیون و دوستداران مهربان و دلسوز بسکتبال را از خداوند متعال خواستارم و سربلندی دختران عزیز سرزمینم را آرزومندم.

با سپاس فراوان

فریده شجاعی.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شجاعی: نتوانستم آنگونه که باید به بسکتبال بانوان یاری کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: نتوانستم آنگونه که باید به بسکتبال بانوان یاری کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید