شهنازی: نه زندگی تمام شده است و نه والیبال، بازی بعدی را می بریم و کار به مسابقه سوم کشیده می شود

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم فولاد سیرجان، بازی اول را برده و آرامش بیشتری دارد، ولی ما هم چیزی را از دست نداده ایم.

شهنازی: نه زندگی تمام شده است و نه والیبال، بازی بعدی را می بریم و کار به مسابقه سوم کشیده می شود

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل فولاد سیرجان در مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم تلاش زیادی کردند. در لحظاتی از بازی تمرکز خود را به شکل بدی از دست دادیم و فاصله زیاد شد. متأسفانه دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا: نه زندگی تمام شده است و نه والیبال. هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است. حریف بازی اول را برده است و آرامش بیشتری دارد، ولی ما هم هنوز چیزی را از دست نداده ایم. ما برای بازی بعد آماده می شویم. مطمئن باشید که تکلیف تیم صعودکننده به مرحله بعد، در دو بازی معین نخواهد شد. در بازی بعدی، تیمی متفاوت از ما خواهید دید.

شهنازی درباره دلایل شکست تیمش گفت: طبیعی است. هر دو تیم خوب و جنگنده هستند. یک روز آنها شرایط بهتری دارند و یک روز ما. امروز شرایط آنها بهتر از تیم سایپا بود. فولاد پیروز شد، اما اتفاق خاصی رخ نداده است. ما بازی بعدی را می بریم و کار به بازی سوم کشیده خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال سایپا شرح داد: پس از سال ها مربیگری و تجربه این را می گویم که زندگی همچنان ادامه دارد. مهم این است که در زندگی انسان درستی باشیم.

وی درباره عصبانیتش در انتهای بازی گفت: عصبانی نشدم بلکه از برخورد و داد و بیداد حریف و عملکرد ناظر بازی ناراحت شدم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ کاتالوگ بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شهنازی: نه زندگی تمام شده است و نه والیبال، بازی بعدی را می بریم و کار به مسابقه سوم کشیده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: نه زندگی تمام شده است و نه والیبال، بازی بعدی را می بریم و کار به مسابقه سوم کشیده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید