نسخه دیسکی بازی Kena: Bridge of Spirits برای پلی استیشن عرضه شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، نسخه فیزیکی بازی کنا: پل های ارواح (Kena: Bridge of Spirits) به زودی برای پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد. ناشر این شرکت بیان کرد که قیمت آن 50 دلار خواهد بود و بخش های بیشتری از نسخه دیجیتالی خواهد داشت. در جعبه این بازی تعدادی برچسب و جیزهای داخل بازی مثل تعدادی اسکین و کلاه وجود دارد.

نسخه دیسکی بازی Kena: Bridge of Spirits برای پلی استیشن عرضه شد

بازی کنا در 30 شهریور برای کنسول های نسل هشتمی و نهمی سونی عرضه شد. بعلاوه این بازی در فروشگاه اپیک برای کامپیوترها هم نهاده شد. این بازی توانست نظر منتقدان را به خود جلب نموده و امتیاز 83 را از سایت متاکریتیک دریافت کند.

داستان کنا درباره شخصیتی به نام کنا بوده که سعی می نماید =به افرادی که میان دنیای افراد زنده و مرده گیر نموده اند، یاری کند. او وارد یک روستای متروک شده و یک همراه به نام رات (Rot) پیدا می نماید. او در میانه راه خود با روحی روبه رو می گردد که عامل مسائل این پیش آمده در دنیای این بازی است.

به طور کلی انیمیشن خاص این بازی به همراه گیم پلی ساده آن باعث شد تا هواداران زیادی پیدا کند. یکی دیگر از نکات مثبت این بازی جلوه های بصری بسیار زیبای آن بود که توجه همه را به خود جلب کرد. می توان گفت که این بازی یکی از خاص ترین نمونه های سال 2021 بوده و توانست در مراسم گیم اواردز کاندید تعدادی جایزه بگردد.

وجود نسخه فیزیکی برای فروش یک بازی الزامی نیست. حتی مدل های مختلفی از کنسول های نسل 9 درایو نوری ندارند. با این حال بسیاری از افراد علاقه به ساخت کلکسیون دارند و می خواهند نسخه فیزیکی یک بازی را بگیرند. یکی از نکات مهم درباره نسخه فیزیکی وجود دیتای بازی روی دیسک و نبودن احتیاج به دانلود آن است. بعلاوه به نظر شخصی من اصالت بازی های ویدیویی در وجود دیسک ها است و حس خاصی به کاربر القا می نمایند. به خصوص اینکه در بسیاری از بازی ها برای طراحی جعبه زحمت زیادی کشیده شده و آرت کاور به شدت زیبایی دارند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه دیسکی بازی Kena: Bridge of Spirits برای پلی استیشن عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه دیسکی بازی Kena: Bridge of Spirits برای پلی استیشن عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید