همه چیز درباره پیکسل واچ گوگل

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، پس از ماه ها حدس، پایان گوگل اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد؛ ساعت پیکسل این شرکت در کنفرانس I/O گوگل در روز چهارشنبه 11 می معرفی گردید. اعلامیه گوگل تنها یک پیش نمایش بود، نه یک معرفی کامل و هنوز جزئیات زیادی از این محصول مانند قیمت، عمر باتری، و سنسور های سلامت فاش نشده اند.

همه چیز درباره پیکسل واچ گوگل

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، گوگل احتمالاً جزئیات بیشتری را در مورد پیکسل واچ خود در پاییز 2022 افشا خواهد نمود. هر آنچه تا کنون در مورد این ساعت هوشمند می دانیم، در ادامه آمده است:

پیکسل واچ پاییز سال جاری در کنار پیکسل 7 عرضه خواهد شد

گوگل در طی اعلامیه ای در روز چهارشنبه گفت که پیکسل واچ به طور رسمی پاییز سال جاری عرضه خواهد شد. هنوز زمان عرضه دقیق آن تعیین نمی باشد. اما گوگل معمولاً محصولات پاییزی خود را در اواخر سپتامبر یا اکتبر عرضه می نماید. به عنوان مثال، پیکسل 6 در رویدادی در 19 اکتبر 2021 معرفی گردید، در حالی که گوگل در 30 سپتامبر یک کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی پیکسل 5 در سال 2020 برگزار کرد.

پیکسل واچ یک ساعت گرد با نوار های قابل تنظیم است

طبق اطلاعات فاش شده، اولین ساعت هوشمند گوگل صفحه ای دایره ای با طراحی گنبدی شکل و شیشه ای دارد و لبه های آن خمیده به نظر می رسد. این ساعت از فولاد ضد زنگ بازیافتی ساخته شده است و یک تاج لمسی شبیه ساعت های اپل دارد. بعلاوه دارای تسمه های قابل تنظیم نیز می باشد. ویژگی های ظاهری چشمگیر این ساعت هوشمند رقیب ساعت های اپل واچ، سامسونگ گلکسی واچ 4 و دیگر ساعت های هوشمند سطح بالا می باشد.

سیستم عامل آن Wear OS Google خواهد بود

جای تعجب نیست که ساعت هوشمند تازه گوگل بر روی پلتفرم Wear OS خود این شرکت اجرا گردد. گوگل در در کنفرانس I/O به طور خلاصه نشان داد که چگونه برنامه هایی مانند Google Maps، Wallet، Home و Google Assistant در حین ارائه بر روی ساعت ظاهر می شوند.

با Fitbit ادغام می گردد، اما جایگزین آن نمی گردد

می توان انتظار داشت که بعضی از ویژگی های آشنای Fitbit را در ساعت گوگل مشاهده کنیم. از این ویژگی ها می توان پایش مداوم ضربان قلب، ردیابی خواب و اندازه گیری اندازه زمان ورزش هر عضو بدن را نام برد. گوگل بعلاوه نشان داد که چگونه می توان آمار سلامت Fitbit مانند ضربان قلب و گام ها را مستقیماً از صفحه ساعت مشاهده کرد. هنوز تعیین نیست که کدام سنسور های ردیابی سلامت خاص در پیکسل واچ وجود خواهند داشت. اما به احتمال زیاد پیکسل واچ در آینده عملکرد های Fitbit بیشتری را به ارث خواهد برد.

فقط با دستگاه های اندرویدی سازگار خواهد بود

به گفته سخنگوی گوگل، از آنجایی که پیکسل واچ قرار است مکمل دستگاه های پیکسل گوگل باشد، با آیفون سازگار نخواهد بود. اینکه ساعت ها و ردیاب های Fitbit با هر دو سیستم عامل iOS و اندروید سازگار هستند، می تواند علت این باشد که پیکسل واچ جایگزین محصولات Fitbit نمی گردد.

نسخه سلولی نیز خواهد داشت

گوگل نسخه 4G LTE پیکسل واچ را نیز ارائه خواهد نمود. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که وقتی تلفن در نزدیکی ساعت نیست، اتصال سلولی خود را حفظ کند. ساعت های هوشمند Fitbit در گزینه های فعال سلولی عرضه نمی شوند، بنابراین این راهی است که گوگل می تواند این دو خط محصول را از یکدیگر متمایز کند.

با قیمت بالا به فروش خواهد رسید

گوگل هنوز در مورد قیمت پیکسل واچ اطلاعاتی اعلام نکرده است. اما در یک کنفرانس مطبوعاتی، Osterloh گفت که این ساعت به عنوان یک محصول درجه یک قیمت گذاری خواهد شد. به نظر می رسد که این ساعت هوشمند با محصولاتی مانند اپل واچ سری 7 و سامسونگ گلکسی واچ 4 قابل رقابت باشد. قیمت اپل واچ از 400 دلار آغاز می گردد، در حالی گلکسی واچ 4 معمولاً از 250 دلار آغاز می گردد.

منبع: cnet

منبع: فرارو

به "همه چیز درباره پیکسل واچ گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره پیکسل واچ گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید